Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
[QUOTE=Sassefras69;380044]Ik wil, net als iedereen, ook graag een Nexus 10 aanschaffen. Maar ik heb nu gelezen dat er binnenkort een "2e generatie" aankomt met een nog betere processor (quadcore). Hoe kan ik zien als ik ergens de tablet bestel of er een dualcore of een quadcore processor inzit? Krijgt de tablet dan een ander typenummer? En hoe zit het met updates als ik een tablet uit Duitsland of Engeland aanschaf? Komen die toch automatisch binnen, of juist niet omdat die niet door Google Nederland worden ondersteund? Heeft de tablet uberhaupt wel een Nederlandse taal instelling?[/QUOTE] ik heb zelf een nexus 10 uit us ,en je kan perfect updaten en nederlandse taal zetten ,wat die 2de generatie betreft heb dit ook gelezen maardenk dat dit nog tijdje ga duren se
Dan ben ik bereid nog wel even te wachten....
Werd deze nu in mei voorgesteld? Zou deze dan in juni in de Amerikaanse winkels te verkrijgen zijn? Wil in juni in de us een Nexus 10 kopen maar nu ik dit lees van de 2e generatie wil ik die natuurlijk
Huidig: Galaxy Note 3 SM-N9005 4.4.2 NE2 rooted stock with KNOX 0x0
Tablet: ASUS Transformer TF300T + dock
Backup: Alcatel OneTouch 918 rooted
Verkocht: Galaxy S2 en Galaxy Note II
Dank voor jullie reacties. Heb inmiddels de Sony Xperia Z tablet besteld. Gewoon binnenkort in Nederland verkrijgbaar.
Is er gister iets gezegd/verteld over de nieuwe Nexus 10? Ik zit hier met smart te wachten!
Ik wil, net als iedereen, ook graag een Nexus 10 aanschaffen. Maar ik heb nu gelezen dat er binnenkort een "2e generatie" aankomt met een nog betere processor (quadcore). Hoe kan ik zien als ik ergens de tablet bestel of er een dualcore of een quadcore processor inzit? Krijgt de tablet dan een ander typenummer? En hoe zit het met updates als ik een tablet uit Duitsland of Engeland aanschaf? Komen die toch automatisch binnen, of juist niet omdat die niet door Google Nederland worden ondersteund? Heeft de tablet uberhaupt wel een Nederlandse taal instelling?