Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

AD-Droid

AD-Droid

• Lid sinds 25 april 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2011
  • 21:14

Ik twijfel tussen de Galaxy s II en de Nexus s……..moeilijke keuze.

Bewerkt (8 maart 2011 21:14)
zenilygy

zenilygy

• Lid sinds 28 november 2009
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2011
  • 02:08

Ik heb hem zelf besteld via expansys.nl omdat ik niet kon en wilde wachten op de NL release en omdat ik graag het amoled scherm wilde i.p.v. het SLCD. Ik wilde ook eerst wachten op de Samsung Galaxy 2 zeker omdat deze high end specs heeft zoals dual-core, hdmi, 4.3 inch beeld etc. maar ik heb me laten leiden door het puur Google, ik ben echt geen fan van sense, touchwiz, lg spul, ik wil het gewoon puur zoals het moet zijn zodat ik het zelf helemaal kan aanpassen en er veel mee kan doen kwa custom roms net zoals ooit ook op mijn nexus one.

Het toestel is helemaal in het engels (import) maar je kunt na het rooten hier hele mooie firmware downloaden met 2.3.3 en NL support en NL toetsenbord, en zelfs de nieuwe honeycomb player die echt helemaal geweldig is.) en dat aanpassen is wat mijn keuze heeft doen mee beslissen. Ik heb er swype opstaan originele versie van de samsung G s dus geen troep wat in de market staat.

Het beeld is supermooi en helder, accu is zeer snel leeg, maar speel er ook zeer veel mee, en hij bereikt pas na 10x geloof ik of zo zijn optimale performance. toestel voelt goed in de hand, het is veel plastic maar wel stevig voelt het aan. De compas doet het wel slecht en blijft rondjes draaien maar kan ook een bug in de firmware zijn. Hij is echt supersnel en loopt echt veel beter dan de Nexus one. Geluid is wel wat zacht vooral beltonen zijn best zacht. Het enige wat je echt mist ten opzichte van de Targa2 samsung G2 zijn de speciaal daarvoor ontwikkelde gamesmaar ja ik game er eigenlijk toch nooit op.

Dus of je een keuze maakt tussen de samsung Galaxy s2 of de NS is denk ik puur aan wat je wilt, wil jij echt flashen en rooten en vooral veel aanpassen en sleutelen dan is de NS gewoon het toestel! Ben je meer van de games en gadgets en high specs van je foon dan moet je wachten op de S2. Mijn keuze is in elk geval bepaald door wat er op de telefoon geleverd wordt daarom wilde ik ook niet voor de LG optimus x2 gaan. Me Nexus s om 19:00 helemaal opgeladen en nu gewoon alweer leeg

Bewerkt (12 maart 2011 02:08)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2011
  • 18:11

Ik wacht iig op de HTC Pyramid. Helaas wel HTC Sense maar die zal dan ook wel weer snel genoeg te rooten zijn waardoor er weer een custom ROM op kan. Ik had eigenlijk liever een telefoon met een 3,7 (of maximaal 4,0) inch scherm maar ja… Waarschijnlijk zien we dat soort maten straks alleen nog bij de instap modellen. Als de Pyramid net zo'n badtegel wordt als de Desire HD weet ik nog niet wat ik ga doen. We gaan het meemaken.

Groeten…

Bewerkt (12 maart 2011 18:11)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren