Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Rellivisit

Rellivisit

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2011
  • 14:34

Hello everybody,

sinds enkele maanden heb ik een Nexus S uit Amerika, waar ik na het updaten van de laatste Gingerbread versie erg blij mee ben. Ik had nogal veel last van het random reboot probleem, maar nu dus niet meer en dan wil je toch weer verder. Daarom mijn vraag:

Zijn er echt grote voordelen te behalen als ik mijn Nexus S ga rooten en een custom rom ga draaien? Ik lees her en der wel wat voordelen als eenvoudige mobile hotspots en dergelijke, maar ik vind de standaard mobile hotspot echt subliem werken.

Ik hoor graag jullie ervaringen en adviezen :-) En een linkje hoe of wat is natuurlijk ook altijd handig :-)

Bewerkt (16 maart 2011 14:34)
Gijs

Gijs

• Lid sinds 30 april 2009
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2011
  • 20:14

Ik kan je wel allemaal adviezen gaan geven, maar het beste is om even op dit forum te gaan kijken, of in de Q&A sectie je vraag te stellen.

Met custom roms kunnen zeer zeker hogere snelheden worden gehaald, en niet alleen in benchmarks. Hiervoor hoef je ook niet perse de processor te overclocken. Er zit bijvoorbeeld al een hack in de meeste custom kernels die de Nexus S al een stuk sneller maakt. MIUI is een hele snelle, maar pas net gereleased (de Gingerbread-versie). CM7 is ook erg populair, maar er zijn ook roms die specifiek focussen op snelheid, en dus niet zoveel toevoegen qua functies. Alle roms die beschikbaar zijn voor de Nexus S staan op het forum waar ik het over had.

Bewerkt (16 maart 2011 20:14)
Rellivisit

Rellivisit

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2011
  • 08:11

Het is cm7 geworden en echt super! Muziek op het lockscreen controllen, snelkoppelingen op het lockscreen, data toggle, etc.

Sent from my Nexus S using Tapatalk

Bewerkt (18 maart 2011 08:11)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren