Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Belgeluid is prima bij mij. Hangt er ook van af welke provider je hebt. Ik heb KPN (Simyo)
zal idd aan de provider liggen en de locatie waar ie op dat moment is.
Bedankt voor de reactie.
Dus dan moet je eigenlijk vodafone of kpn nemen?
Met T-mobile ook geen problemen.. Wel is het geluid raar als je video's maakt en dan het geluid beluisterd, maar dat is een ander verhaal.
Hey Gijs,mijn Simyo kaartje kon niet connecten met mijn Nexus s(geen 3g),als je hetzelfde simkaartje in een HTC doet staat simyo in de lijst van providers,en dan is het aanklikken en gaan,maar op mijn Nexus lukte het niet…Heb jij KPN als provider ingesteld op jou Nexus?
Ey groovypat ,op jouw nexus s was het gewoon een vinkie weglaten , die stond namelijk op alleen 2G.
Beste Forumleden,
Ik ben benieuwd naar jullie mening over het belgeluid van de Nexus S.
Op school hoorde ik van iemand dat zijn belgeluid, dus de stem aan de andere kant niet heel helder was, misschien een typisch mankement of merken jullie ook iets?
Het lijkt mij dat het belgeluid gewoon perfect zou moeten zijn? Helder, geen storingen of galmen en geen gekraak.
Graag hoor ik van jullie.