Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

willemm

willemm

• Lid sinds 16 februari 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 11:29

Hoi,

Gisteren heb ik een Nexus S gekregen en op het eerste ogenblik leek die helemaal top.
Uiteraard meteen apps geinstalleerd en gebruikt. Het lijkt alsof de apps niet goed met het internet communiceren, mijn (oudere) htc desire was stukken sneller daarmee, gisteren moest ik wel 10 seconde wachten op content van de NU app en wel langer op de youtube app. Normaal gesproken wacht ik zon 7 seconde op de content met 3G.
Waar kan dit volgens jullie aan liggen? Ik twijfelde tussen LG 2X en deze maar twijfel nu weer opnieuw.

Daarnaast was mijn eerste score met quadrant standard 1300, daarna een peer keer meer dan 1800 en daarna weer 1300 . Misschien een defecte CPU/GPU of memory?

Hoop dat jullie mijn twijfel kunnen afnemen.

Bewerkt (3 april 2011 11:29)
Breinstein

Breinstein

• Lid sinds 30 maart 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 10:12

Ik weet niet wat er met je Nexus s aan de hadn is maar de traagheid die beschrijft is niet zoals het hoort .. Quadrant is natuurlijk niet een erg betrouwbare benchmark, maar de standaardscroe van de nexus s zou tussen de 1600 en 1700 moeten liggen ik heb eigenlijk ook nog nooit een lagere score gehad .. Snelheid meten aan de hadn van 3g prestaties vindt ik ook een beetje tricky .. Ontvangst kan op dat moment wel slecht geweest zijn … Mijn vorige telefoon was een galaxy s en de nexus s voelt toch duidelijk sneller aan .. Het is wel een feit dat de 3g ontvangst van de nexus wat minder is ( niet schokkend) .

Bewerkt (6 april 2011 10:12)
dendirk

dendirk

• Lid sinds 13 oktober 2009
  • Berichten 502
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 19:24

Tja , ik heb nu ook een Nexus S en die voelt toch wat sneller aan dan mijn Desire. Maar om alles zo te gaan uit piekeren is zeer moeilijk, zoals Breinstein al zei het hangt van veel factoren af.

Bekijk het zo even, loopt alles vlot? ben je tevreden over je toestel laat het dan zo en zit niet altijd te benchmarken het maakt je enkel meer zenuwachtig.

Bewerkt (6 april 2011 19:24)
frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 19:29

Ook ik heb niet de indruk dat mijn Nexus S trager is dan de Desire. Ok hij is niet schrikbarend sneller, maar presteert op alle vlakken minstens even goed.

Sent from my iPad using Tapatalk

Bewerkt (6 april 2011 19:29)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.