Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

dendirk

dendirk

• Lid sinds 13 oktober 2009
  • Berichten 502
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 12:05

Hallo henryb

* accu hangt af van wat je allemaal laat draaien (zoals google talk weerberichtjes gowalla etc..) de mijne gaat +/- 2 dagen mee
* ja kan je als wifi acces punt instellen
* pluspunten een native google toestel dus geen htc interface direct updates van google zelf, mooi en solied toestel
* minpunten geen LED op het toestel voor het verwittigen van een berichtje of zo, compas gps voelt soms wat stroef aan

Bewerkt (9 mei 2011 12:05)
frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 15:43

Inmiddels mag duidelijk zijn dat ik de Nexus S weer door verkocht heb…. de nadelen begonnen het te winnen van de voordelen en begon me steeds meer aan dat ding te ergeren….. nu weer lekker de good old Desire.

Bewerkt (9 mei 2011 15:43)
dendirk

dendirk

• Berichten 502
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 16:18

@ frank1964, morgen heb je weeral spijt dat je hem van de hand hebt gedaan

Bewerkt (9 mei 2011 16:18)
henryb

henryb

• Lid sinds 11 april 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 17:33

frank1964;155450
Inmiddels mag duidelijk zijn dat ik de Nexus S weer door verkocht heb…. de nadelen begonnen het te winnen van de voordelen en begon me steeds meer aan dat ding te ergeren….. nu weer lekker de good old Desire.

Kun je iets specifieker zijn over de nadelen?
De sense interface lijkt mij toch niet echt het verschil te kunnen maken.

Bewerkt (9 mei 2011 17:33)
frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 19:10

Nee hoor, het is mijn ding gewoon niet, ik begon me met name steeds meer te storen aan die plastic prut die je in je handen hebt. Nu is de Desire ook niet echt een toonbeeld van afwerking maar daar heb je tenminste nog iets in je handen. Ook het scherm vond ik een stuk minder dan van de oude Desire. Ik denk dat ik het ding een maandje gehad heb en kon er niet aan wennen, en ja dan moet ie weg, of ie nou goed is of niet. Het is namelijk helemaal geen issue of zo'n ding nou goed is of niet, maar het feit of IK het wat vind en er meer door één deur kan. en in dit geval kon ik dat niet….

Bewerkt (9 mei 2011 19:10)
dendirk

dendirk

• Berichten 502
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 19:25

Op de Nexus s heb ik lang gewacht en ben er nog steeds superblij mee maar zoals mijn voorganger al zei smaken verschillen.

Sent from my brain using my fingers.

Bewerkt (9 mei 2011 19:25)
AD-Droid

AD-Droid

• Lid sinds 25 april 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 19:53

Ik had ook eerst een Nexus S , geruild met Incredible S maar………..heb nu weer de Nexus S, enigste nadeel is dat ik nu 5mp camera heb tegen over 8 mp maar het scherm vind ik vele male beter vooral in zon licht.
Launcherpro plus erop voor de htc widgets met sense theme .
Grootste tegenvaller vond ik bij de Incredible S na update van 2.3.3 dat de notificatie iconen het zelfde bleven als bij 2.2 en ook hoe het scherm uitgaat ,kleine dingetjes maar voor mij woog dat wel zwaar.
Ben nu weer uiterst tevreden met me Nexus S , en mocht ik in de toekomst een andere rom willen dan is iig me bootloader niet gelockt.
Nu nog mooie how to (liefst in nl ) hoe ik me nexus s root en custom rom erop zet.

Bewerkt (9 mei 2011 19:53)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.