Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Fausto

Fausto

• Lid sinds 14 april 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 april 2011
  • 19:05

Hoi,

Sinds een maand ben ik in het bezit van een Nexus s (2.3.3). Ik ben er ook kort geleden achter gekomen dat ik thuis problemen heb met mijn wifi signaal. Wanneer ik wil inloggen op mijn netwerk, dat overigens uitstekend werkt met mijn laptop, geeft de telefoon aan dat hij verbinding aan het maken is en wisselt dit af met de melding dat de verbinding verbroken is.
Bij de Phonehouse was dit probleem nog niet bekend en het enige dat ze voor me konden doen was het opsturen van de telefoon (heb ik nog maar niet gedaan). Samsung kende het probleem ook nog niet, maar liet duidelijk merken dat het overal aan kon liggen, behalve aan de Nexus s…

Gisteren ben ik terug gegaan naar de winkel om mijn toestel in te ruilen voor een nieuwe. Daarop wilde de medewerker eerst zelf eens het toestel proberen. Wat bleek, mijn telefoon maakte probleemloos verbinding met het wifi netwerk van de winkel. Er was dus ook (nog) geen reden om mij een ander toestel te geven.

Inmiddels ben ik erachter dat mijn telefoon alleen problemen geeft op mijn eigen netwerk. Ik heb een Linksys WRT54G wireless router met een WPA/WPA2 PSK beveiliging.

Heeft iemand ook een dergelijk probleem of weet iemand hiervoor een oplossing?
Graag hoor ik van jullie.

Groet,
Fausto

Bewerkt (14 april 2011 19:05)
wijnrage

wijnrage

• Lid sinds 14 april 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 april 2011
  • 21:13

Hoi,

Ik heb de zelfde problemen, hiervoor had ik een Nexus one met de dezelfde provider en toen had ik helemaal geen problemen.
Ik vind in zijn algemeen de S minder dan de One, maar tot op heden heb ik nog geen oplossing kunnen vinden.
Men heeft mij al geadviseerd Wifi Fixer te downloaden maar dat doet echt helemaal niks.
Ik hoop wel datze dit oplossen maar ot opheden is dit de slechtste smartphone die ik ooit gehad heb.

Groet Wijnrage

Bewerkt (14 april 2011 21:13)
Heldje

Heldje

• Lid sinds 12 april 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 april 2011
  • 23:42

Hallo,

Ik zit dus ook met het zelfde probleem.
Ik heb sinds vandaag mijn Nexus S, bevalt me heel erg goed behalve dan het Wifi.
Deze werkt thuis niet, terwijl hij het bij een vriend van me perfect doet.
Ik heb al verschillende manieren geprobeerd maar het lukt me niet verbinding te leggen.

Heeft iemand hier al een oplossing voor?

Bewerkt (28 april 2011 23:42)
puntje

puntje

• Lid sinds 18 januari 2010
  • Berichten 78
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 17:58

ik heb hier thuis hetzelfde probleem, onze beide toestellen hebben een slechte verbinding met het huisnetwerk.
Ook ik heb net als Fausto de Linksys WRT54G router staan, misschien dat het probleem daar ergens in zit?
Welke routers hebben jullie?

Bewerkt (3 mei 2011 17:58)

Oneplus One met exodus 1 nightly rom

jan1982

jan1982

• Lid sinds 06 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 september 2011
  • 15:09

Hoi,

Ik heb vorige week de Sony Ericsson Xperia neo en heb hetzelfde probleem met mijn linksys routher. Zelfde type als bovenstaand.
Fixer geprobeerd maar werkt niet.
Routher gereset, werkt niet.
als ik met tel verbinding wil maken met routher dan wordt deze telkens verbroken bij de routher. Probleem zal dus ergens bij de routher zitten, maar waar??

Wie weet hiervoor de oplossing??

Bewerkt (6 september 2011 15:09)
jan1982

jan1982

• Lid sinds 06 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 september 2011
  • 15:56

De oplossing is als volgt:

zorg dat je de firmware in de routher upgrade.
Het is mogelijk om hier ondersteuning (in het engels) voor te krijgen via chat (linksys)
Een andere mogelijkheid is even te zoeken op internet en dan vindt je het wel.

Bewerkt (6 september 2011 15:56)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.