Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

groovypat

groovypat

• Lid sinds 08 oktober 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2011
  • 08:14

Sinds aantal dagen in bezit van Nexus s,en ben zoals wat anderen op dit forum ook niet geheel tevreden met de ‘snelheid’van dit toestel.Hij doet in het gebruik een beetje ‘houterig en schokkerig’aan.Ook ik kan op mijn werk geen verbinding krijgen via wifi,terwijl dit met mijn iPhone 4 en HTC Desire HD moeiteloos lukte.Maar goed,as we speak is er een update onderweg,dus wachten we dat even rustig af en kijken dan of prestaties dan verbeterd zijn.
Mijn grootste probleem echter is dat ik geen 3g verbinding voor elkaar krijg via mijn simkaart van Simyo(KPN),maar als ik er een T-Mobile sim in gooi doet hij het wel.:confused:Blijkbaar is er dus iets mis met mobiele internetinstellingen van Simyo.Contact opgenomen met Simyo,en die hebben mij voorzien van ‘instellingen’ die bedoelt zijn voor gsm toestellen uit 2001 ofzo:eek:,hahaha….Nou ben ik een liefhebber van smartphones,maar ben ik niet zo technisch….Iemand die weet hoe ik de juiste mobiele internet instellingen van Simyo op mijn Nexus s kan krijgen?? BVD

Bewerkt (5 mei 2011 08:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren