Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Andre69

Andre69

  • Lid sinds 01 augustus 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #1
  • 1 augustus 2011
  • 01:38

Beste mensen,

Na heel wat te hebben afgelezen ben ik er nog steeds niet in geslaagd om mijn Ziggo email op mijn Nexus S werkend te krijgen.
Als er iemand is die mij de juiste instellingen van Ziggo kan geven dan zou dat echt super zijn.

In afwachting van reacties,
Andre

Bewerkt (1 augustus 2011 01:38)
rvd1969

rvd1969

  • Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • #2
  • 1 augustus 2011
  • 11:07

Servertype voor inkomende e-mail: pop.ziggo.nl.
Servertype voor uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl

Let op! Zorg ervoor dat ‘aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie’ niet aangevinkt staat.

Bewerkt (1 augustus 2011 11:07)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Andre69

Andre69

  • Lid sinds 01 augustus 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #3
  • 1 augustus 2011
  • 16:48

Hallo rvd,

Deze gegevens zijn mij wel bekend alleen waar ga ik deze op de Nexus S wegzetten??
Onder emailacc toevoegen kom ik dit nl niet tegen ook niet onder handmatig instellen.

Help!!!

Bewerkt (1 augustus 2011 16:48)
rvd1969

rvd1969

  • Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • #4
  • 1 augustus 2011
  • 17:51

Bij je account-instellingen in het menu van je mail app. Daar heb je inkomende instellingen en kan je het, eventueel ook, handmatig doen.

Bewerkt (1 augustus 2011 17:51)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Andre69

Andre69

  • Lid sinds 01 augustus 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #5
  • 3 augustus 2011
  • 01:03

Oke rvd,

ik kan hier geen in en uitgaande mailserver vinden. Heb je een Nexus s of de GalaxyS2. Blijkbaar zit daar dus verschil in?

Ik ga naar Mail app
Voer daar emailadres en ww in
Kom ik bij het kiezen tussen: POP3 / IMAP / Exchange
Pak ik POP3. Daar staan alle instellingen al ingevuld.
Gebrksn/ww/pop3servcer ziggo.nl/ poort 110/ beveiltyp geen
toets volgende dan gaat hij serverinstellingen controleren. Krijg bericht, instellen is niet voltooid. Kan geen verbinding met server maken.

Pakken we exchange
domein/gebruiknaam autom ingevuld net als ww. Server ziggo.nl. Bev verb SSL gebruiken staat aan. Alle SSL cert. acc staat uit.
Toets volgende en dan probeert ie contact te maken maar krijg hetzelfde bericht als onder POP3

Handmatig dan maar.
Kom je bij hetzelfde uit als boven maar kan je de instellingen aanpassen. Misschien staat er iets niet goed ingesteld?

Hoor graag nog even van je.

Andre

Bewerkt (3 augustus 2011 01:03)
Andre69

Andre69

  • Lid sinds 01 augustus 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #6
  • 3 augustus 2011
  • 03:07

Andre69;200660
Oke rvd,ik kan hier geen in en uitgaande mailserver vinden. Heb je een Nexus s of de GalaxyS2. Blijkbaar zit daar dus verschil in?Ik ga naar Mail appVoer daar emailadres en ww inKom ik bij het kiezen tussen: POP3 / IMAP / ExchangePak ik POP3. Daar staan alle instellingen al ingevuld.Gebrksn/ww/pop3servcer ziggo.nl/ poort 110/ beveiltyp geentoets volgende dan gaat hij serverinstellingen controleren. Krijg bericht, instellen is niet voltooid. Kan geen verbinding met server maken.Pakken we exchangedomein/gebruiknaam autom ingevuld net als ww. Server ziggo.nl. Bev verb SSL gebruiken staat aan. Alle SSL cert. acc staat uit.Toets volgende en dan probeert ie contact te maken maar krijg hetzelfde bericht als onder POP3Handmatig dan maar.Kom je bij hetzelfde uit als boven maar kan je de instellingen aanpassen. Misschien staat er iets niet goed ingesteld?Hoor graag nog even van je.Andre
Jaa opgelost.De Gebruikersnaam moet met @ziggo.nl zijnDan kom je door deze instelling heen en ga je door naar de instelling uitgaande mail. Kom je dus niet door de eerste instelling heen, de inkomende mail, dan kom je dus ook niet bij de instelling uitgaande mail.

Bewerkt (3 augustus 2011 03:07)
rvd1969

rvd1969

  • Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • #7
  • 3 augustus 2011
  • 11:10

Goed dat alles nu werkt. Ik ging er voor het gemak van uit dat je wist dat je tegenwoordig @ziggo moest invullen en niet meer @casema. Maar goed, alles werkt nu, dus je kan weer mailen.

Bewerkt (3 augustus 2011 11:10)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren