Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

lubo

lubo

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2012
  • 19:04

hallo, ik heb een google nexus S, werkte tot vandaag perfect.
als ik het toestel aan zet dan kan ik 1 maal iemand bellen, ik heb dan een prima audio verbinding, aan beide zijden is het ok. ik kan de verbinding zo lang of kort laten duren als ik wil zonder probleem.
hang ik op, dan werkt de telefoon niet meer goed, als ik een ander bel gaat daar de telefoon gewoon over en kunnen ze opnemen maar horen ze niets maar de meter laat zien dat er verbinding is. zelf hoor ik niets, geen ruis niets, dus zowel microfoon als luidspreker werkt niet.
dus beide kanten horen niets.
zet ik het toestel weer uit en aan, dan kan ik weer 1 normaal telefoontje plegen.
iemand enig idee?
telefoon ongeveer een jaar in bezit, import uit canada, dus de versie met amoled scherm

Ludo

Bewerkt (24 april 2013 14:07)
lubo

lubo

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2012
  • 19:53

Nog even dit, andere simkaart erin helpt niets, de telefoon gaat wel gewoon over met geluid en tril als ik wordt gebeld, zodra ik opneem is er niets.

Ludo

Bewerkt (24 april 2013 14:07)
teuntje

teuntje

• Lid sinds 19 april 2011
  • Berichten 540
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2012
  • 22:29

Als je belt kun je het geluid van iemand degene die praat harder of zachter zetten. Heb je dit misschien niet helemaal gedempt.
Dus bel iemand, laat m opnemen, druk volume op en kijk op je scherm of ie omhoog gaat en luister of ie het doet.
Sent from my Nexus S using Tapatalk

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
lubo

lubo

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2012
  • 07:39

Hi, nee volume staat voluit, heb de telefoon al weggestuurd voor reparatie, nieuwsgierig wat voor doms het is.

Ludo

teuntje

teuntje

• Berichten 540
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2012
  • 13:15

Ben benieuwd, laat maar horen als uw terug is

dendirk

dendirk

• Lid sinds 13 oktober 2009
  • Berichten 502
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2012
  • 20:25

wAS JE ROM ORIGINEEL OF HEB JE ER EEN CUSTOM OP STAAN,

lubo

lubo

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2012
  • 20:51

Hallo toestel weer retour ontvangen van gsmrepareren nl, hebben een update uitgevoerd en het toestel gecalibreerd, maar zonder resultaat, zelfs nog wat slechter geworden want nu heeft het toestel als het werkt een enorme echo, de persoon aan de andere kant hoort alles dubbel van wat ik zeg, zelf hoor ik mezelf ook dubbel maar niet zo luid.
morgen gaat het toestel weer retour.
Rom is orgineel ( weet niet eens wat het is, maar heb nooit iets veranderd aan het toestel en was er zeer blij mee)

Ludboo

Bewerkt (24 april 2013 14:12)
teuntje

teuntje

• Berichten 540
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2012
  • 21:35

Aii dat is wel echt balen zeg.. hopelijk lossen ze 't nu wel op.

Bewerkt (24 april 2013 14:12)
lubo

lubo

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2012
  • 20:48

Hallo, toestel 2 keer naar gsmrepareren gestuurd, beide keren retour ontvangen zonder dat er enig verschil was, deed het dus nog steeds niet, weer gebeld, en nogmaals opgestuurd, nu weer 2 weken later, krijg ik het toestel retour zonder dat het is gemaakt, reden u heeft het toestel in het buitenland gekocht. Kan dit zomaar 2 keer repareren onder garantie, ( niet gemaakt wel geprobeerd) en als dan blijkt dat ze het toestel echt niet kunnen maken zeggen, dat je geen garantie hebt, door de eerste 2 reparaties hebben ze toch al aagegeven dat er wel garantie op zit?
probleem is nog exact het zelfde, zet het toestel aan en alles werkt perfect, je kunt 1 keer bellem of gebeld worden, hang je op dan is er bij het volgende in of uitgaande gesprek geen geluid, geen ruis niets, het toestel gaat wel gewoon over als je wordt gebeld.
hheeelp

Bewerkt (24 april 2013 14:21)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.