Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kaart er uit halen en weer er in doen.
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.
anders is je SIM kaart waarschijnlijk kapot. Dat gebeurt zo nu en dan en deze worden meestal kostenloos vervangen door de telecomprovider
teuntje;292150SIM kaart was inderdaad overleden. Volgende dag keurig vervangen door KPN. Wist niet dat het kon, maar oude kaartjes stoppen er wel eens mee. Die van mij was ook bijna 7jr oud.
Is het al opgelost?
lexicomplex;289542
Sinds vanmorgen geeft mijn Samsung Google Nexus de melding “Geen SIM-kaart. Alleen noodoproepen”
Via WiFi contact maken lukt verder wel.
Ik heb echter niets aan de telefoon veranderd. Heb niet aan de SIM-kaart gezeten, heb de telefoon niet open gehad en ik heb ook geen updates gedraaid.
Heb inmiddels opgestart - SIM-kaart ‘schoon’ geveegd. Allen zonder resultaat
Hopelijk zijn er hier mensen met suggesties of die het probleem herkennen. In dat geval graag de oplossing
Ook omwisselen bij je provider, een nieuwe zal waarschijnlijk wel werken met je toestel.
Ik heb er soms ook wel eens last van, dat er ineen keer geen bereik is en geen sim. Maar dat gaat meestal na een minuutje weg
Sinds vanmorgen geeft mijn Samsung Google Nexus de melding “Geen SIM-kaart. Alleen noodoproepen”

Via WiFi contact maken lukt verder wel.
Ik heb echter niets aan de telefoon veranderd. Heb niet aan de SIM-kaart gezeten, heb de telefoon niet open gehad en ik heb ook geen updates gedraaid.
Heb inmiddels opgestart - SIM-kaart ‘schoon’ geveegd. Allen zonder resultaat
Hopelijk zijn er hier mensen met suggesties of die het probleem herkennen. In dat geval graag de oplossing