Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Misschien komt het door de zon. Als mijn schermhelderheid op het laagst staat, en ik ga naar buiten met veel zon dan zie ik ook niks meer. Als je hem dan iets feller zet zie je vanzelf dat je alles weer kunt lezen. Probeer daar iets in te veranderen.
Zodra de helderheid van het scherm omhoog gaat gaat je batterij wel iets sneller leeg.
Het is bij mij dus nu gewoon constant het geval .. ook als ik binnen zit lijkt het wel alsof de helderheid maar op 50% staat terwijl hij toch echt vol staat… nooit last van gehad en nu sinds 2 dagen wel… snap er echt helemaal niets van..
Ik heb vandaag de gordijnen dicht gedaan zodat ik wat kan lezen…
Dus de schermhelderheid is veelste laag?
Zit je op de stock 4.0.3 of heb je een rom geïnstalleerd?
ja, en dat ligt niet aan de voor de hand liggende instellingen..
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat komt of hoe je het moet oplossen sorry
het probleem heeft zich vanzelf opgelost, werd vanmorgen wakker en toen was het scherm zo helder als een bouwlamp, goedemorgen! haha
Mol06;318534
het probleem heeft zich vanzelf opgelost, werd vanmorgen wakker en toen was het scherm zo helder als een bouwlamp, goedemorgen! haha
Had je misschien de “Energiebeheer widget” op je scherm staan? Het laatste knopje in de rij kan de helderheid van je scherm instellen
Misschien dat de lichtsensor vuil was, waardoor het toestel geen verschil tussen licht en donker zag.
Sinds gisteren is de helderheid van mijn telefoon opeens sterk verminderd…
Als ik buiten sta kan ik niet meer lezen waar het aan ligt… erg vervelend..
Heeft misschien iemand een idee wat er aan de hand is?
Ps. het ligt uiteraard niet aan de automatische helderheid..