Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Joopsloop

Joopsloop

• Lid sinds 22 augustus 2012
  • Berichten 324
  • Reputatie 0
  • 20 november 2012
  • 21:03

Beste,

Een paar uur geleden kreeg ik een bericht dat ik mijn Nexus S kon updaten naar de nieuwste versie van Android.
Aangezien ik in de auto zat, heb ik het bericht weg gedrukt met de gedachten, dit doe ik zo thuis wel even.

Eenmaal thuis, kijk ik in instellingen—-> over de telefoon—-> updates, en hier zegt ie dat er geen update's zijn.

Sta ik nu weer achter in de rij en is het gewoon weer wachten totdat ik bericht krijg? Ik gebruik verder geen KIES ofzo..nooit gedaan.

Bewerkt (24 april 2013 15:53)
Sloeber

Sloeber

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 22 november 2012
  • 18:51

Geen idee wat dit is, zover bekend krijgt de nexus s geen updates meer. Althans niet naar 4.2. Normaal gesproken download die de update dan ook automatisch, dus als die die melding geeft begint die te downloaden als er wifi verbinding is. Wat betreft kies, dat heb je ook niet nodig. Dat is een programma van samsung, de nexus s is een product van google.

Bewerkt (24 april 2013 15:54)
Joopsloop

Joopsloop

• Lid sinds 22 augustus 2012
  • Berichten 324
  • Reputatie 0
  • 23 november 2012
  • 09:59

Hm, vreemd. Ik kreeg een melding tijdens het rijden. Ik heb op het knopje ‘later’ gedrukt.
Wellicht is het iets heel anders dus dan de Android update.

Bewerkt (24 april 2013 15:54)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.