Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

BertEismann

BertEismann

• Lid sinds 23 januari 2016
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2016
  • 23:28

Hallo iedereen,

Ik zit namelijk met een toch wel ambetant probleem.
Er staat al paar dagen beneden op mijn scherm "veilige modus"
Die ik maar niet weg krijg, heb ondertussen alles al geprobeerd 
maar werkelijk niets helpt . Daarnet heb ik alles naar mijn sd kaart verplaatst en dan terug helemaal reset zodat hij terug fabriekorigineel is. Dit werkt ook niet.
Het is een verschrikking want mijn volumeknop werkt ook niet,  terwijl  ik nooit gekke dingen heb gedaan. En eerlijk gezegd vind ik dat mijn galaxy tab s2 8.0 van in het begin  rare kuren had. 

Is er toevallig iemand  die dit toch weet op te lossen?
En hoe zit het met de garantie van een product , kan ik bijvoorbeeld  een nieuwe  dan krijgen?  Ik Wil gerust 100 Euro bijleggen want ik wordt er een beetje onozel van.
Toestel Is ook in nieuwstaat langs de buitenkant. 

MVG 

Bewerkt (24 januari 2016 21:38) | spellingsfout
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 24 januari 2016
  • 13:14

Als je notificatie balk met twee vingers naar beneden sleept heb je daar geen optie of staat daar toevallig klik hier om safemode uit te schakelen.

Als de volume knop niet goed werkt kan dit ertoe leiden dat safemode elke keer getiggerd wordt tijdens het rebooten en dan heb je inderdaad een probleem, hoe je dat moet oplossen is misschien de volume knop laten maken.

Normaal gesproken heb 2 jaar garantie of de fabrikant/winkelier moet er iets anders van gemaakt hebben.

Bewerkt (24 januari 2016 13:17) | extra info toegevoegt
BertEismann

BertEismann

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2016
  • 20:15

Beste,

Hartelijk bedankt voor je info, er staat  inderdaad bij de notificatie balk om veilige modus uit te schakelen , maar dit werkt niet helaas.
Misschien hebt u wel gelijk dat het iets te maken heeft met de volumeknop.
Van dag 1 ging de volume down knop al slecht , maar nu gaat hij niet ( volume up gaat nog wel ) .  Nu nog afwachten wat de fnac zegt , want de service daar valt meestal tegen als het om kapotte  dingen gaat. Misschien kan ik naar de Samsung store  gaan? Ik  heb geen zin om weken te wachten en om uiteindelijk de vervoerskosten te betalen. Ik heb al van sommige mensen gehoord dat zei een GSM gewoon omruilen voor een nieuwe als er iets stuk is , maar ik betwijfel het

MVG Bert.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 24 januari 2016
  • 20:43

je zou ook nog zodra je safemode aanklikt en de tablet gaat rebooten constant de volume omhoog ingedrukt houden misschien voorkomt dit dat volume down getriggerd wordt en je toestel weer normaal opstart, let wel op dat je tijdens die actie geen andere knoppen zoals de home of powerknop indrukt want er bestaat dan een mogelijkheid dat je in download/odin/recovery mode komt en daarmee je nog meer problemen creëert omdat in die betrefende modusen de volume knoppen moeten werken, is misschien het proberen waard.

ik denk niet dat je zomaar een nieuwe krijgt, als je toestel 3 maanden oud is kan ik het me nog voorstellen dat ze een nieuwe geven als de tablet een half jaar of ouder is wordt het aanzienlijk minder,lijkt me.

als het bovenste niet lukt kun je het beste even langs een telefoon boer of samsung service point gaat.

of wachten dat iemand anders hier een oplossing heeft voor jou probeem.

Bewerkt (24 januari 2016 20:45)
BertEismann

BertEismann

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2016
  • 11:10

Bedoelt u custom os? 
Het valt  me op dat mijn volume up knop niet werkt tijdens het opstarten,
Bij het menu "custom os"  alleszins niet.
Ik hou jullie zeker op de hoogte..

Groetjes.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 25 januari 2016
  • 12:12

Nee ik bedoel niet een custom os maar doordat je volume knop niet naar behoren werkt en je komt in stock recovery enz… Kun je problemen krijgen omdat in die soorten modusen je de volume knop nodig hebt en je  in die recovery enz.. Kunt Blijft steken omdat je niet kunt scrollen dmv de volume knop.

Als je nog garantie op de tablet hebt zou ik daar gebruik van maken.

We horen wel hoe het afloopt.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 25 januari 2016
  • 13:09

ik denk inderdaad ook dat het aan je volumetoets ligt. Zoals hier (http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/925591) vermeld staat wordt de veilige modus gestart wanneer je je volume omlaag toets ingedrukt houdt bij het opstarten van je telefoon. Als je volumetoets vast zit om de een of andere reden dan blijft hij in deze stand opstarten. 

het is dus zaak om die volumetoets los te krijgen. Dat kun je beter bij een samsung service punt laten doen, die hebben dit ongetwijfeld eerder gezien (aangezien ik het ook al vaker ben tegengekomen op dit forum)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.