Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Na de systeemupdate van Android zijn mijn (gast) accounts en apps onbereikbaar (2)

MCme

MCme

• Lid sinds 22 mei 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2017
  • 23:00

Na de update afgelopen week, van het besturingssysteem van mijn tablet, zijn mijn gast accounts onder; instellingen/cloud en accounts/gebruikers en profielen, niet meer te selecteren. De verwijder button werkt overigens nog wel.Als ik het account wil selecteren gebeurt er helemaal niets.
Als ik een extra account aanmaak, verplaatst het hoofdaccount naar beneden onder de kop "gebruikers en profielen" en is dan ook niet meer te selecteren.
Enkel door het nieuw aangemaakte account te verwijderen kom ik weer in het hoofdaccount.

Onder Instellingen/apps,  zijn de applicaties welke onder het gastaccount stonden wel zichtbaar maar met de vermelding "niet geinstalleerd".
Ook kan ik de betreffende apps niet installeren onder het hoofdaccount. Ook niet als ik ze eerst via Play store "uninstall".

Mijn vraag is tweeledig; 
- weet mogelijk iemand wat de oorzaak is en hoe dit op te lossen?
- zo niet, waar kan ik terecht. Heb al gezocht hoe contact te leggen met "android" zelf. Maar dat kan ik nergens vinden ?

Tablet: Samsung tab S2 SM-T810
Besturingsysteem na update: V7.0   Update T810XXDQCL/T810PHN2DQD2

De update verliep overigens zonder problemen.

B.v.d
Marc Coenen

ronaldw41

ronaldw41

• Lid sinds 07 juni 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2017
  • 07:36

Hallo Marc,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn TAB A10. Als workaround kan ik mijn Tab uitzetten, dan aanzetten en op het bolletje rechtsbovenin kiezen voor de verschillende gebruikers.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.