Heb sinds kort het Samsung galaxy Tab S3 tablet. Bij gebruik van het standaard samsung toetsenbord kan vind ik geen enkele manier om de cijfers in een rij te laten verschijnen. De enige manier om een cijfer in te typen is lang ingedrukt houden, dit is behoorlijk vervelend wanneer ik een aantal cijfers moet intypen (zoals bij één van mijn paswoorden) Bij een alternatief toetsenbord geen probleem, maar niet bij het standaard samsung toetsenbord, ook niet door bvb de hoofdlettertoets te activeren op mijn S6 heb ik wel een rij met cijfers
werk met azerty
Bewerkt (4 augustus 2017 17:56)
Heb sinds kort het Samsung galaxy Tab S3 tablet. Bij gebruik van het standaard samsung toetsenbord kan vind ik geen enkele manier om de cijfers in een rij te laten verschijnen. De enige manier om een cijfer in te typen is lang ingedrukt houden, dit is behoorlijk vervelend wanneer ik een aantal cijfers moet intypen (zoals bij één van mijn paswoorden) Bij een alternatief toetsenbord geen probleem, maar niet bij het standaard samsung toetsenbord, ook niet door bvb de hoofdlettertoets te activeren op mijn S6 heb ik wel een rij met cijfers werk met azerty
Heb sinds kort het Samsung galaxy Tab S3 tablet.
Bij gebruik van het standaard samsung toetsenbord kan vind ik geen enkele manier om de cijfers in een rij te laten verschijnen. De enige manier om een cijfer in te typen is lang ingedrukt houden,
dit is behoorlijk vervelend wanneer ik een aantal cijfers moet intypen (zoals bij één van mijn paswoorden)
Bij een alternatief toetsenbord geen probleem, maar niet bij het standaard samsung toetsenbord, ook niet door bvb de hoofdlettertoets te activeren
op mijn S6 heb ik wel een rij met cijfers
werk met azerty