Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

wean

wean

• Lid sinds 12 september 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 2 september 2013
  • 20:03

Hallo ik krijg geregeld meldingen van update's voor Youtube,maps,google play music,hangouts,google zoeken,facebook,Chrome browser,Google+,als ik die allemaal wil bijwerken krijg ik de melding van;update van Facebook kan niet worden gedownload wegens een fout (491),dat is bij iedere app hoe kom ik achter die fout?ik gebruik de samsung galaxy S4 mini.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 3 september 2013
  • 09:06

Android Applicaties is het forum voor individuele apps. Aangezien deze gaat over een probleem van algemene aard, heb ik je topic verplaatst naar Algemene Vragen over Android. Pas tevens je titel even aan, want alleen ‘updates’ geeft niet het volledige beeld van je vraag

Als ik google met ‘play store 491’ dan krijg ik overal de oplossing te zien door je google account te verwijderen, je telefoon opnieuw op te starten, en opnieuw je google account te koppelen: vb http://www.askmefast.com/How_do_I_resolve_Google_play_store_error_491_on_my_android_phone_running_ICS_404-qna3671175.html

wean

wean

• Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 3 september 2013
  • 19:24

Hoi dank je voor snelle reactie maar ik ben echt een newby wat betreft smartfone's zou u mij stap voor stap willen uitleggen wat voor handelingen ik moet doen om dit voor elkaar te brengen,ik ben ibv een samsung calaxy s4 mini?

nanders

nanders

• Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 3 september 2013
  • 19:54

In de link die ik eerder gaf staat het vrijwel stap voor stap. Wat lukt er niet? De Engelse termen?

wean

wean

• Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 3 september 2013
  • 20:10

Juist ja ik ben een bijna 60 jarige en ik ben de engelse taal niet machtig?

nanders

nanders

• Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 3 september 2013
  • 20:16

Leeftijden kan ik niet zien en er komen hier genoeg mensen die moeite hebben met Engels, binnen alle leeftijden, dus ik kan uw reactie niet goed plaatsen.

wean

wean

• Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 3 september 2013
  • 20:45

Voor wat voor soort mensen is dit forum eigelijk bedoeld?

nanders

nanders

• Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 3 september 2013
  • 20:58

Het AW Forum is bedoeld voor mensen die meer en minder ervaring hebben met Android en Androidtoestellen. Daarbij maken we geen onderscheid tussen mensen die de Engelse taal meer of minder machtig zijn. Het effect is een laagdrempelig forum waar iedereen zijn/haar vraag kan stellen, van beginners tot gevorderden.

Het gevolg is dat er ook mensen aanwezig zijn die de Engelse taal minder machtig zijn en wie je niet zomaar een link kan sturen met een stap voor stap gebruikshandleiding in het Engels, vooral naar beginners die nog niet zo bekend zijn met de terminologie. Daarom moeten we met alle niveau's rekening houden en af tasten wat de ‘topicstarter’ wel en niet weet en kan.

wean

wean

• Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 3 september 2013
  • 21:05

Dus dan is mijn vraag waar kan ik die google account vinden?

nanders

nanders

• Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 3 september 2013
  • 21:23

Met de linker (menu) knop kom je in je instellingen menu. Als je dan naar beneden scrollt kom je een kopje ‘accounts’ tegen. Daar staat o.a. Google tussen.

Als je op Google klikt zie je welke onderdelen synchroniseren en via de linker (menu) knop krijg je een menuutje tevoorschijn waar je je account kan verwijderen.

Als je daarna de telefoon uit en aanzet wordt er weer naar een account gevraagd zodat deze opnieuw ingevuld staat.

Dat haal ik ten minste uit de link in mijn eerste reactie. Op elke telefoon ziet het menuutje er iets anders uit en kunnen termen iets afwijken.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.