Hallo mensen, Ik keek vandaag op mijn samsung galaxy TXT of ik nog een software update had en dat had ik, Er kwam te staan:
Firmwareupdate vereist. Download nieuwe uodate.
Ik drukte vervolgens op ‘Downloaden’ en toen kwam er de volgende melding.
''Unable to download software update to SD CARD. Please insert SD card on your Phone.''
Ik weet niet wat er mis is. Mijn SD kaart zit gewoon goed in mijn telefoon
Please help
Hallo mensen, Ik keek vandaag op mijn samsung galaxy TXT of ik nog een software update had en dat had ik, Er kwam te staan: Firmwareupdate vereist. Download nieuwe uodate. Ik drukte vervolgens op ‘Downloaden’ en toen kwam er de volgende melding. ''Unable to download software update to SD CARD. Please insert SD card on your Phone.'' Ik weet niet wat er mis is. Mijn SD kaart zit gewoon goed in mijn telefoon Please help
[Mod]Dubbelpost van http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-y-pro-txt/55123-fout-bij-software-update.html graag 1 topic per vraag anders gaan deze parallel lopen. Topic gesloten.[/mod]
Hallo mensen, Ik keek vandaag op mijn samsung galaxy TXT of ik nog een software update had en dat had ik, Er kwam te staan:
Firmwareupdate vereist. Download nieuwe uodate.
Ik drukte vervolgens op ‘Downloaden’ en toen kwam er de volgende melding.
''Unable to download software update to SD CARD. Please insert SD card on your Phone.''
Ik weet niet wat er mis is. Mijn SD kaart zit gewoon goed in mijn telefoon
Please help