Wie heeft de oplossing. Ik heb de telefoon geroot en daana recovery erop gezet en wilde daarna de cm-9-20121021-NIGHTLY-anzu erop zetten. Dus eerst Wipe data/factory reset Wipe cache partition Wipe dalvik cache gewist die altijd nodig zijn en daarna de zip aangevinkt. Maar na het uitpakken gaf hij een foutmelding. Na diversen keren geprobeerd te hebben, heb ik de batt eruit gehaald en wilde hem opnieuw in recover opstarten. Maar helaas dat doet hij niet meer. Blijft op sony scherm staan..
Wie heeft de oplossing..Is hij nog te redden…
Bewerkt (24 april 2013 15:43)
Wie heeft de oplossing. Ik heb de telefoon geroot en daana recovery erop gezet en wilde daarna de cm-9-20121021-NIGHTLY-anzu erop zetten. Dus eerst Wipe data/factory reset Wipe cache partition Wipe dalvik cache gewist die altijd nodig zijn en daarna de zip aangevinkt. Maar na het uitpakken gaf hij een foutmelding. Na diversen keren geprobeerd te hebben, heb ik de batt eruit gehaald en wilde hem opnieuw in recover opstarten. Maar helaas dat doet hij niet meer. Blijft op sony scherm staan.. Wie heeft de oplossing..Is hij nog te redden...
Wie heeft de oplossing.
Ik heb de telefoon geroot en daana recovery erop gezet en wilde daarna de cm-9-20121021-NIGHTLY-anzu erop zetten.
Dus eerst
Wipe data/factory reset
Wipe cache partition
Wipe dalvik cache gewist die altijd nodig zijn en daarna de zip aangevinkt.
Maar na het uitpakken gaf hij een foutmelding. Na diversen keren geprobeerd te hebben, heb ik de batt eruit gehaald en wilde hem opnieuw in recover opstarten.
Maar helaas dat doet hij niet meer. Blijft op sony scherm staan..
Wie heeft de oplossing..Is hij nog te redden…