Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

lordfreak

lordfreak

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 261
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 16:21

Vandaag binnen gekregen en van wat ik tot nu toe heb ervaren is het een erg mooi apparaat.
Voor een gewone rom is die al behoorlijk snel (kan ook zijn omdat ik van de X10 opeens naar gingerbread kom). Maar aangezien ze de bootloader legaal opgooien verwacht ik nog wel dat er meer uitgehaald gaat worden.

Voor de rest heeft hij zeker sterke grafische kracht. Test waren bij mij constant rond de 60 fps. Dus dat is mooi voor je games. Maar qua graphics van games zal het niet veel ontlopen denk ik. Het wordt niet opeens mooier. Het is alleen handiger, omdat je nu echt buttons hebt. Misschien dat in de toekomst nog meer specifiek Xperia Play spellen komen. Maar de spellen zien er zeker niet slecht uit.

Ik zal binnenkort nog even een uitgebreide review maken ervan

Bewerkt (5 april 2011 16:21)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 17:25

lordfreak;132223
Vandaag binnen gekregen en van wat ik tot nu toe heb ervaren is het een erg mooi apparaat.
Voor een gewone rom is die al behoorlijk snel (kan ook zijn omdat ik van de X10 opeens naar gingerbread kom). Maar aangezien ze de bootloader legaal opgooien verwacht ik nog wel dat er meer uitgehaald gaat worden.

Voor de rest heeft hij zeker sterke grafische kracht. Test waren bij mij constant rond de 60 fps. Dus dat is mooi voor je games. Maar qua graphics van games zal het niet veel ontlopen denk ik. Het wordt niet opeens mooier. Het is alleen handiger, omdat je nu echt buttons hebt. Misschien dat in de toekomst nog meer specifiek Xperia Play spellen komen. Maar de spellen zien er zeker niet slecht uit.

Ik zal binnenkort nog even een uitgebreide review maken ervan/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Nice nice, ik denk ook dat in de toekomst er meer xperia play gerichte games komen. Maar al met al ziet play goed uit.

Bewerkt (5 april 2011 17:25)
sjors86

sjors86

• Lid sinds 13 juni 2010
  • Berichten 142
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 10:43

Wat is jullie mening over de kwaliteit van de triggers en de stevigheid van het slide meganisme?

Wat betreft de triggers, ze voelen naar mijn mening wat goedkoop en ben bang dat ze snel los zijn en mogeijk afbreken.

Daarnaast ga ik er vanuit, aangezien dit niet de eerste slider telefoon is, dat het geen kwaad kan om vaak de gameapd uit te slide of wordt het hierdoor minder stevig?

Ik heb alleen ervaring omdat ik hem in de winkel eevn in mijn handen heb gehad.

Bewerkt (6 april 2011 10:43)
Verwijderd_Account_01032018

Verwijderd_Account_01032018

• Lid sinds 31 december 2010
  • Berichten 155
  • Reputatie 0
  • 10 april 2011
  • 20:51

sorry als ik dit zeg maar van mij hadden ze een dual core er in mogen doen nog beter waren de spellen dan geweest vind ik.

Bewerkt (10 april 2011 20:51)
sventibold

sventibold

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2011
  • 12:44

Ik heb hem sinds vorige week…kado van men vriendin….en ik kan je zeggen…tis een hemels mobiele telefoon…Games krijgen toch echt wel een meerwaarde door de gamepad…maw….ik ben fan…..

Bewerkt (5 juni 2011 12:44)
nickholtus

nickholtus

• Lid sinds 31 december 2010
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2011
  • 21:38

ik ben aan het twijfelen tussen de PLAY en de NEO.
Welke raden jullie aan?
Ik speel veel spellen op mijn (nu kapotte) iphone.

Bewerkt (8 juli 2011 21:38)
SE-XP

SE-XP

• Lid sinds 23 augustus 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2011
  • 00:46

Ik vind de touch-control op de controller een beetje irritant en je went er niet snel aan.
Maar voor de rest een mooi stukje techniek

Bewerkt (23 augustus 2011 00:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren