Ik heb van mijn vader een 32gb micro sd kaartje class 10 van Samsung gekregen, maar sinds kort doet mij launcher die ik in de Android Market heb gedowload het niet meer. Als ik mij kaartje uit me mobiel haal doet de launcher het opeens wel. Ik heb al een email gestuurd naar de makers met een document van de fout, maar heb na 6 dagen nog geen reactie of update van de launcher.
Ik vraag me af of het een herkenbaar probreem is en of je het kan verhelpen.
Ik hoor graag van jullie! Gr. Michael
Bewerkt (24 april 2013 14:17)
Hoi iedereen, Ik heb van mijn vader een 32gb micro sd kaartje class 10 van Samsung gekregen, maar sinds kort doet mij launcher die ik in de Android Market heb gedowload het niet meer. Als ik mij kaartje uit me mobiel haal doet de launcher het opeens wel. Ik heb al een email gestuurd naar de makers met een document van de fout, maar heb na 6 dagen nog geen reactie of update van de launcher. Ik vraag me af of het een herkenbaar probreem is en of je het kan verhelpen. Ik hoor graag van jullie! Gr. Michael
Hoi iedereen,
Ik heb van mijn vader een 32gb micro sd kaartje class 10 van Samsung gekregen, maar sinds kort doet mij launcher die ik in de Android Market heb gedowload het niet meer. Als ik mij kaartje uit me mobiel haal doet de launcher het opeens wel. Ik heb al een email gestuurd naar de makers met een document van de fout, maar heb na 6 dagen nog geen reactie of update van de launcher.
Ik vraag me af of het een herkenbaar probreem is en of je het kan verhelpen.
Ik hoor graag van jullie!
Gr. Michael