Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Flippeke

Flippeke

• Lid sinds 24 februari 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2011
  • 12:15

Beste Forumgebruikers,

Mijn telefoon is onlangs overleden en nu mag ik een nieuwe uitzoeken, ik moet kiezen tussen de X8, X10mini en voor X10minipro moet ik 60,00 euro extra betalen. Nu heb ik totaal geen ervaring met het android systeem en ben ik benieuwd naar jullie ervaringen!

Ik gebruik mijn telefoon voor de volgende doeleinden:

- Veel Sms’en (whatsapp?)
- Veel surfen voorheen altijd een 3g verbinding dus hoop dat Wifi een stuk beter bevalt! hiervoor gebruikte ik voorheen altijd opera mini en dat beviel mij goed.

Vandaar dat ik de pro erg interessant vond door het Querty toetsenbord.. Werkt deze fijn? Ik heb niet al te grote handen/vingers.. En hoe vergaat het smsen/chatten op de andere toestellen zonder uitschuifbaar toetsenbord?

Waar ik erg in geinteresseerd in ben zijn natuurlijk de apps.
- Welke apps kun je downloaden? Vergelijkbaar met die van bijvoorbeeld de Iphone?
- Hoe betaal je deze? Ik heb geen creditcard..
- Wat zijn echte aanraders, deze kan ik natuurlijk wel op dit forum opzoeken 

Als ik verder op dit topic lees zijn er klachten over de batterij, hoe ernstig is dit? Normaliter deed ik mijn telefoon elke nacht in de oplader en was deze nog op 30% ongeveer.. Tenzij ik extreem veel op internet zat… En de nieuwe versies, en rooten etc.etc. wat houdt het allemaal in?

Ok, beetje veel vragen en ik doe mijn best om de antwoorden te vinden maar ik ben nog niet bekend maar wel geinteresseerd om veel te kunnen met mijn telefoon!

Groeten,
Flippeke

Bewerkt (24 februari 2011 12:15)
niwdE

niwdE

• Lid sinds 23 augustus 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2011
  • 20:47

Je zal nu vast wel al een nieuw mobieltje hebben

Vandaar dat ik de pro erg interessant vond door het Querty toetsenbord.. Werkt deze fijn?

Ja (heb eigenlijk geen ervaring met andere qwerty toetsenborden want mijn vorige telefoon was een SE W810i

En hoe vergaat het smsen/chatten op de andere toestellen zonder uitschuifbaar toetsenbord?
Ook op de pro versie hoef je niet altijd het fysieke toetsenbord te gebruiken… door gewoon te tikken op het scherm en dat werkt wel goed al tik ik liever met t toetsenbord.

Over de apps… eigenlijk gebruik ik alleen apps die gratis zijn en daar zijn er ook veel van.

Accu van de x10 mini (pro) … gaat bij mij wel 12 uur mee. Dan internet en bel ik er zo af en toe mee.
Heb ik 3G, wifi, uitstaan en ik doe er echt helemaal niks mee dan kan ik er misschien wel 36 uur er uit halen
Maar een normale dag zou het ding wel moeten halen. Heb het toestel al een maandje of 6 en ik zet t elke elke nacht aan de lader, de accu is dan meestal nog zo rond de 20/30%. Denk dat de accu van de x8 IETSJE beter is.

Bewerkt (6 maart 2011 20:47)
Flippeke

Flippeke

• Lid sinds 24 februari 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2011
  • 09:45

Thanks, het is idd de X8 Geworden

Bewerkt (22 maart 2011 09:45)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.