Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb nog maar een keer voorgehad dat hij dat deed en dat was vlak nadat ik een update gedaan had..
Je zegt ook: soms uit zichzelf opnieuw opstarten, dat gebeurt dus niet altijd? Moet ze soms zelf opnieuw opstarten?
Of duwt ze te lang op het knopje vanboven waardoor het keuzemenu met telefoonopties erop komt?
Anonimus;142816
Ik heb nog maar een keer voorgehad dat hij dat deed en dat was vlak nadat ik een update gedaan had..
Je zegt ook: soms uit zichzelf opnieuw opstarten, dat gebeurt dus niet altijd? Moet ze soms zelf opnieuw opstarten?
Of duwt ze te lang op het knopje vanboven waardoor het keuzemenu met telefoonopties erop komt?
Ok, maar het is niet nadat ze iets specifiek doet dat hij uitvalt dus? Maar volledig random?
Goh oplossing, ik heb het een keer gehad, en dat was net na de update, ik heb m toen 5 min uitgelaten en toen startte hij traag op maar daarna was alles weer goed.. Dus echt een oplossing kan je dat niet noemen lijkt mij..
Bij de mobiel van mijn vrouw gebeurt dit ook. Soms moet ze hem zelf opnieuw opsturen en soms doet ie dat uit zich zelf. Heel vervelend. hoop dat iemand een idee heeft.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
Ik heb er ook regelmatig last van dat hij zichzelf uitschakeld. Dat wil zeggen; hij schakelt niet volledig uit, maar verliest contact met sim-kaart en/of netwerk. De enige oplossing is dan om hem volledig uit te zetten en dan weer op te starten. Ik wordt er knetter van, want het gebeurd vaak zonder dat ik er erg in heb en ben dan niet bereikbaar. Heeft iemand een oplossing?
Ik heb hier idd ook soms last van met mijn toestel maar dat gebeurd alleen als ik de google navigatie gebruik in de auto. Heel vreemd, maar valt het toestel in 1x uit en begint hij opnieuw.
Ik heb hetzelfde, gebeurt niet vaak.
Telefoon ligt gewoon op tafel, wil hem gebruiken en moet dan de pincode invoeren en alle apps staan in de taskkiller (is dus opnieuw opgestart).
Martin79;177651
Ik heb hetzelfde, gebeurt niet vaak.
Telefoon ligt gewoon op tafel, wil hem gebruiken en moet dan de pincode invoeren en alle apps staan in de taskkiller (is dus opnieuw opgestart).
Al dik een jaar geleden dat het voor het laatst gepost is, maar het is niet iets dat zomaar gebeurt. Het gebeurt vaker. Ik heb m'n mobiel zelfs al meerdere malen terug gestuurd met verschillende klachten. onder andere het frequent uitvallen van de telefoon. Helaas weten zelfs de monteurs er niks van. Vreselijk irritant.
Hallo forumleden,
Mijn vrouw heeft een Sony Xperia X10 mini pro. Op zich is ze hier erg blij mee.
Over 1 ding is ze minder tevreden. Het komt nl. een paar keer per dag voor dat het toestel zichzelf uitschakelt en soms uit zichzelf opnieuw opstart.
Hebben meer mensen met dit probleem te maken? En weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt!
Gr,
Jurjen