Ik heb mijn SE X10i minipro 2.1-update geROOT en Barnacle Tether werkt!, dus ik kan met een Win7 laptop connect'en, of een iPhone, iPad, maar NIET met een apparaat waar android op staat? zoals mijn SE X10 v2.3.3 of een Samsung Galaxy Tab v3.1. Waarom werken andere android devices niet? Zijn die niet compatible met X10i WiFi 802.11g of zo?
Het leek mij juist een goed plan om een Samsung tablet aan te schaffen en via WiFi tether een internet verbinding te maken via mijn SE X10i, maar dat lukt niet, (wel via een iPad!) heel raar…
Bewerkt (24 april 2013 13:48)
Beste AW-members, Ik heb mijn SE X10i minipro 2.1-update geROOT en Barnacle Tether werkt!, dus ik kan met een Win7 laptop connect'en, of een iPhone, iPad, maar NIET met een apparaat waar android op staat? zoals mijn SE X10 v2.3.3 of een Samsung Galaxy Tab v3.1. Waarom werken andere android devices niet? Zijn die niet compatible met X10i WiFi 802.11g of zo? Het leek mij juist een goed plan om een Samsung tablet aan te schaffen en via WiFi tether een internet verbinding te maken via mijn SE X10i, maar dat lukt niet, (wel via een iPad!) heel raar...
Beste AW-members,
Ik heb mijn SE X10i minipro 2.1-update geROOT en Barnacle Tether werkt!, dus ik kan met een Win7 laptop connect'en, of een iPhone, iPad, maar NIET met een apparaat waar android op staat? zoals mijn SE X10 v2.3.3 of een Samsung Galaxy Tab v3.1. Waarom werken andere android devices niet? Zijn die niet compatible met X10i WiFi 802.11g of zo?
Het leek mij juist een goed plan om een Samsung tablet aan te schaffen en via WiFi tether een internet verbinding te maken via mijn SE X10i, maar dat lukt niet, (wel via een iPad!) heel raar…