Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Geen idee warom ze zo groot zijn. Heb je een externe SD kaart voor uitbereiden van geheugen? Kijk dan eens naar programma's zoals ZDbox of App-2-SD (of hoe je dat schrijft) op de market waarmee je redelijk wat apps op je SD kan zetten om ruimte intern vrij te maken.
Telefoon(s): Galaxy S10
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV
Website:
http://www.joostslager.nl
Ik ben erg tevreden over Link2SD. Werkt net als App2sd maar dan beterVereist wel een reboot nadat je installeert, anders herkent hij om een of andere reden niet je SDext partitie. Je moet dus een 2e partitie maken met of ext2/3/4 of FAT32 (wat ik heb omdat ik niet zeker wist of ext herkend werd en FAT altijd werkt)
ga naar instellingen en dan naar applicaties en dan sorteren op grootst, dan zie je wel welke apps je op je sd-kaart moet verplaatsen.
Zo krijg je meer intern geheugen.
Hoeveel intern geheugen heeft een SE xperia x10 mini? Toen ik me telefoon naar de fabrieksinstellingen zette was ie 150+ mb ofzo en na een paar apps gedownload te hebben 70,74mb en waarom zijn eigenlijk de angry birds spellen boven de 10mb?