Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Raymond77

Raymond77

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2010
  • 11:18

Beste forumleden,

Sinds maandag ben ik een bezitter van de Sony Ericsson Xperia X10 mini pro. Heel leuk apparaatje, maar het volgende. Ik heb hiervoor de Iphone gehad met daarop de hyves applicatie. Ik gebruik de app regelmatig, maar tot mijn verbazig kon ik de hyves app niet vinden in de market. Ik heb wel een versie gedownload(bij installatie kreeg ik de melding dat het geen app is van de market) van hyves maar als hij vraagt om te updaten krijg ik een “parseerfout” :cry: Ik weet niet wat ik hiermee moet en de vraag is of er wel een “legale” hyves versie is… :confused:

Alvast bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 12:28)
Lucas

Lucas

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2010
  • 10:57

Als je naar Hyves.nl gaat via je x10, zal je ergens een linkje zien met download de hyves app voor android. Download nu apps installer uit de market, en installeer de app. Je moet wel toestaan dat je non-market apps mag installeren, staat ergens, idk waar precies.

Fireprins

Fireprins

• Lid sinds 19 juli 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2010
  • 15:43

Ik heb het zelfde phone, echter ik heb de instelling doorgelopen,

onder instellingen > Toepassingen > onbekende bronnen heb ik aangevinkt dat zal mij de rechten moeten geven om aps te kunnen dowl, via een link dat je per email kan ontvangen wel vanuit je mob de link benaderen of via de QR barcode scanner inscannen,

echter ik krijg zowat bij elke site, ook voor de hyves aps via de hyves voor andriod als ik de QR code inscan dan krijg ik de foutmelding (zie onderwerp), dat niet alleen bij nationale site die andriod aps aanbieden maar ook bij buitenlandse site's,

ik kan ook een apk bestand opzoeken, en dat op me sd kaart plaatsen en via aps installeren de apk installeren,

Tevens probeer ik de aps van Ah Appie via de QR scan te dowl maar zelf dan krijg ik de melding, via me x10 op de site van ah krijg ik ook de melding, terwijl ah het wel aanbied,

is het zo dat google misschien aps verwijderd, zonder dat de host het weet. zodat je echter geen derde aps kan installeren alleen dat via android markter wordt aangeboden word.

nog een voorbeeld,
je gaat op IE of een ander web browser naar Android.com - Market
kies voor top free, vervolgens communication dan op msn talk.

als je nu via de x10 webbrowser naar de site toe gaat dan zie je msn talk niet.
Wat is hiervan de rede?

En waarom ondank ik het vinkje aan heb staan toch geen overeenkomsten worden gevonden terwijl aps vrij niet aangeboden worden dooro derde?

gr
fireprins

GrimGrim

GrimGrim

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2010
  • 22:57

Heb de Minipro sinds 3 weken.
Kan via T-mobile op internet en thuis via met Wifi via eigen netwerk op internet.

Reeds vele apps via Market en ook met Neoreader/ Barcodescan van mijn laptop gescanned en gedownload, alles van een leien dakje.

Maar sinds een paar dagen krijg ik van Market eerst de melding dat er gedownload wordt vervolgens de na ca 10 tellen dat het mislujt is.

Let wel, internetverbinding is o.k. o.a. synchroniseren, email ophalen, buienradar enzovoorts werkt prima.
Ook “ onbekende bronnen” aangevinkt dus zeg het maar…

Wie owie heeft de goeden tip?

Bewerkt (16 oktober 2010 22:57)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.