Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

KingOfTheHill

KingOfTheHill

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 00:01

Sinds enkele dagen heb ik wat problemen met mijn telefoon. Eerst kapte Hotmail er al mee, de website. Om een of andere reden kan ik de gehele website van hotmail niet bereiken. Er blijft dat een slotje in mn taskbar staan (geen idee waar dat slotje voor staat) en het scherm blijft wit. Zowel via wifi als via 3g. Dit probleem had ik al toen ikeind vorige week nog bij T-Mobile zat (heb sinds het weekend nieuwe simkaart in de telefoon, maar heb m toen volledig gereset voor de juiste instellingen).

Sinds vandaag doet ook twitter via timescape het niet meer. Kan geen bericten versturen… facebook en hyves doen t wel, maar twitter niet. Heb Timescape wel access gegeven in Twitter.

Ik heb overigens nog 1.6, dus niet geroot voor 2.1 etc. Iemand een suggestie waarom hotmail en twitter ineens het niet meer doen? Tips zijn zeer welkom, aangezien dit 2 veel gebruikte functies waren en het een beetje kut is als deze t opeens niet meer doen

Bewerkt (4 november 2010 00:01)
lordfreak

lordfreak

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 261
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 09:43

Het slotje in de bovenhoek betekent in ieder geval dat het een beveiligde website is.
Maar de website werkt niet, waarom probeer je het dan niet via de e-mail app?
Ik heb daar mijn hotmail in staan en dat werkt perfect.

Timescape loop ik zelf ook al een half jaar mee. Na heel wat herstelopties en weet ik wat allemaal werkt het nog steeds niet
Ik heb echt geen flauw idee wat er aan de hand kan zijn. Als iemand daar een oplossing voor heeft wordt dat echt heel erg gewaardeerd.

Bewerkt (4 november 2010 09:43)
KingOfTheHill

KingOfTheHill

• Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 10:20

Ik had daar hotmail een keer ingesteld, in de email app, maar die zag steeds elke mail als nieuw. Ook mails die ik al gewoon via PC had geopend. Dat vond ik vrij hinderlijk. Kon ook geen optie vinden om dat te fixen (zou dan bij hotmail moeten, lijkt me) dáár dan mss suggestie voor?

Bewerkt (4 november 2010 10:20)
lordfreak

lordfreak

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 261
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 10:38

Je raakt nu een gevoelig onderwerp voor hotmail.
Heel veel mensen willen namelijk deze optie, maar helaas, die optie is er niet.
Gmail kan dit wel omdat dit via IMAP werkt. Hotmail werkt via POP3 en dat systeem kan het gewoon simpelweg niet.
En microsoft weigert over te stappen. Dus helaas, daar is geen oplossing voor.

Bewerkt (4 november 2010 10:38)
KingOfTheHill

KingOfTheHill

• Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 22:19

Hm das balen, dan is t niet zo handig om m in te stellen… ff de geplaagde 2.1 update afwachten, of hotmail t dan mss wel weer doet.

Bewerkt (4 november 2010 22:19)
KingOfTheHill

KingOfTheHill

• Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 15:30

Yay, met update 2.1 doet hotmail in de browser t weer! gek genoeg doet nu mn email applicatie t niet meerIk zit bij KPN en had eerst mail.kpnplanet.nl ingesteld als server voor uitgaande mail, maar nu werkt die niet meer… gister onder 1.6 nog wel Twitter doet took nog steeds nit :S

Bewerkt (9 november 2010 15:30)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.