Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Ibriboy

Ibriboy

• Lid sinds 21 oktober 2010
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 23:35

Ik heb een back up gemaakt en toen een update uitgevoerd via PC Companion en dan wil ik mijn backup terugzetten komt hij helemaal onder bij systeem instellingen om dat terug te zetten zegt ie kan bestanden niet terug zetten wat moet ik doen????

Bewerkt (5 november 2010 23:35)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 6 november 2010
  • 08:57

Ibriboy;55567
Ik heb een back up gemaakt en toen een update uitgevoerd via PC Companion en dan wil ik mijn backup terugzetten komt hij helemaal onder bij systeem instellingen om dat terug te zetten zegt ie kan bestanden niet terug zetten wat moet ik doen????
Wat je kan doen weet ik niet direct , maar wil je wel zeggen dat er zoveel manieren om een backup te nemen die je gemakkelijk kan terugzetten. Probeer anders terug te gaan naar je originele rom en dan een andere backup te nemen die je wel kan terugplaatsen.

Bewerkt (6 november 2010 08:57)
SanderWitt

SanderWitt

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 19:50

Ik heb bovenstaand probleem nu ook (update van vandaag van 1.6 naar 2.1) Hier tevens x10 mini pro. Bij het maken van de backup werden er geen fouten gemeld. Wel dus bij het terugzetten (alles gaat goed maar bij systeeminstellingen zegtie na 4 % “kan bestanden niet terugzetten”).

Zover ik kan zien mis ik alleen alarminstelling, AL mijn apps die ik vóór de update had en een favoriet uit mn contactenlijst (dat is raar want ik had er meerdere ingesteld en er is er maar 1 weg).

Beste Admin hierboven; ehm hoe zet ik de telefoon dan terug naar de originele rom? “Herstellen” kiezen via
PC Companion?

Of kan iemand in ieder geval vertellen of mijn telefoon -nu de systeeminstellingen dus niet zijn teruggezet- niet stabiel is. Voordat ik niks doe en morgen opeens mn telefoon overleden is…….?? Dank dank

Bewerkt (9 november 2010 19:50)
lordfreak

lordfreak

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 261
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 20:03

Je rom terug zetten is zeker geen optie. Ten eerste ben je nu de gegevens kwijt die erop stonden en het kan alleen maar tot veel schade leiden (ik spreek uit ervaring)
In principe kan het geen kwaad dat je systeeminstellingen niet zijn terug gezet. Als ik eerlijk ben heb ik niks gemerkt van het systeeminstellingen terug zetten, ik moest nog steeds alles handmatig instellen.
Als je voor de rest niks mist is er niks aan de hand. Stel gewoon je alarm opnieuw in en alles is weer goed.

Bewerkt (9 november 2010 20:03)
KingOfTheHill

KingOfTheHill

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 23:01

Geen gebruik van gemaakt… had al mn contacten gestored via Sony's syncen en verder zat er weinig nuttigs op… alle apps even handmatig gedownload maar dat was ook maar een handje vol. En opnieuw inloggen bij facebook en google kostte me ook mn middag niet

Bewerkt (9 november 2010 23:01)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.