Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Carlos0_0;63873Ik vind hem er mooier uit zien dan Handcent, de standaard x10 sms app. Maar hij is zo traag, dat snap ik niet voor zo'n simpel programmaatje. Daarom ben ik na een paar weken toch naar Handcent gegaan.
Wat is er mis met de gewone sms in de x10 :S, Ik heb effe gekeken naar dat progje maar zit nou niet iets bij wat handig is je kan al naar meerdere smsen, Backup kan ook met de standaard backup van android ja je kan een wachtwoord erop zetten als je dat handig vind oke.
olafski;64346
Ik vind hem er mooier uit zien dan Handcent, de standaard x10 sms app. Maar hij is zo traag, dat snap ik niet voor zo'n simpel programmaatje. Daarom ben ik na een paar weken toch naar Handcent gegaan.
Carlos0_0;64425Dat zeg je verkeerd; je bedoelt “Standaard sms applicatie is BIJ MIJ helemaal niet traag”.Bij mij is hij namelijk wel traag :-D Verder gaat mij telefoon als een speer(met JIT etc.) maar Handcent is bij mij vele malen sneller.
Standaard sms applicatie is helemaal niet traag en heb er al in de 1000 smsjes in staan, Hij is nog steeds zo snel als toen ik hem net nieuw had en geen smsjes erin had.
@Shifty Ik laat het nog weten. Ik heb alleen nog maar smskes beantwoord bij uitstaand scherm en knipperende led. Dan werkt antwoorden knop.
olafski;64623
Dat zeg je verkeerd; je bedoelt “Standaard sms applicatie is BIJ MIJ helemaal niet traag”.Bij mij is hij namelijk wel traag :-D Verder gaat mij telefoon als een speer(met JIT etc.) maar Handcent is bij mij vele malen sneller.
Shifty;64344Alles werkt perfect. Bedankt.
NP ik hoor graag of het geholpen heeft.
Ik heb handcent ook even geprobeerd, was er snel klaar mee. Ik vind de standaard-2.1-sms-interface beter, ziet er bovendien wat minder kinderachtig uit.
NP ik hoor graag of het geholpen heeft.