Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
gewoon een “vaste” (een mooie vrouw) :D:):P
Ik vond dat live wallpapers de boel toch vertraagde.
Ik heb gewoon de standaard achtergrond, maar was wel eens toe aan iets nieuws en of iemand me op inspiratie kon brengen ;-)
Ik heb nu deze Live Wallpaper: Light Grid Live Wallpaper - Android app on AppBrain
Ben er erg tevreden mee, hij lijkt weinig snelheid/batterij te kostenen je kan m helemaal customizen.
Ik heb 1 van de standaard plaatjes die er op stonden met een palmboom en de zee een beetje op de achtergrond.
Ik raad jullie aan eens op livewallpaper.org te kijken.
Hier vind je veel mooie live wallpapers. Zelf gebruik ik de Live Wallpaper “Starfield”.
Grappige hieraan is dat je op warpspeed gaat, zodra je een double tap op je scherm doet.
Verbruikt dit niet extra batterij
edit:
Je bedoeld trouwens denk ik
http://www.livewallpapers.org/ want jou link werkt niet.
Hallo ik gebruik night city heel mooi.
Sent from my X10i using Tapatalk
Ik heb deze als achtergrond ingesteld
AndWobble Live Wallpaper for Android | Free Download at LiveWallpapers.org
Op me werk lag me hele afdeling in een deuk van het lachen ze wouden hem ook alleen niemand met android Xd, Allemaal met z'n stommne blackberry of Iphone
Carlos0_0;67050
Verbruikt dit niet extra batterij
edit:
Je bedoeld trouwens denk ik
Live Wallpapers for Android | Android Live Wallpaper | Free Download at LiveWallpapers.org want jou link werkt niet.
Ik ben wel eens benieuwd, wat voor een wallpaper heb jij op je X10?