Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Wat staat er bij buildnummer? Had bij XDA wel gelezen dat er na 2.0.2.a.0.24 er weer een update te downloaden was bij SE.
Het buildnummer is (nog steeds?) 2.0.2.a.0.24
Ik heb een originele sony ericsson software niet bewerkt door de provider en ik heb de laatste volgens me telefoon even op nu bijwerken geklikt( Gewoon via de tel zelf niet aan de pc gehangen).
Firmware 2.1 update1
Buildnummer: 2.0.2.A.0.24
martien_x10;80441Dat is de laatste build.
Het buildnummer is (nog steeds?) 2.0.2.a.0.24
Carlos0_0;80444Dat is dus inderdaad de laatste build. Ik heb dan de geroote versie ;-)
Ik heb deoriginele Sony Ericsson software, niet bewerkt door de provider. En ik heb de laatste volgens mij. Telefoon even op ‘nu bijwerken’ geklikt( Gewoon via de tel zelf niet aan de pc gehangen).
olafski;80465
Dat is dus inderdaad de laatste build. Ik heb dan de geroote versie ;-)
Ik sloot vanmorgen mijn telefoon aan op de PC (was al even geleden) en kreeg de melding dat er een softwareupdate was. Een backup was niet nodig, dus gelijk maar “even” uitgevoerd. Nu staat er bij Firmwareversie “2.1 update1”. Weet iemand of er verschillen c.q. aanpassingen zijn?