Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2011
  • 22:24

Heb nu een gebrickte x10 zonder xrecovery, boot gaat hij zwart en begint te trillen, kan wel booten in flash mode, maar wat moet ik nu doen?? Misschien iemand een werkende rom die ik kan flashen via x10flasher????? HELP!!!! :cry:

Bewerkt (1 februari 2011 22:24)
kwarkje

kwarkje

• Lid sinds 24 september 2010
  • Berichten 274
  • Reputatie 10
  • 2 februari 2011
  • 08:16

Shit, man, wat heb je gedaan om hem zover te krijgen?

Misschien is er idd iemand die je kan helpen aan een te flashen ROM, maar als laatste redmiddel kun je misschien her-installatie via SEUS van de laatste originele SE-ROM overwegen, en dan alles weer van voren af aan installeren: root, xRecovery, evt. een andere ROM…. Voor die herinstallatie via SEUS hoef je m namelijk niet op te starten, je moet m uit/afgesloten aan SEUS hangen, toch?

Hoop dat dit wat helpt, sterkte, ik hoor graag van je wat er gebeurt,

groet,

kwarkje

Bewerkt (2 februari 2011 08:16)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 16:33

Gewoon via SEUS herstellen, heb de mijne vaker gebricked.

Bewerkt (2 februari 2011 16:33)
Android_User

Android_User

• Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 16:57

Dit had ik al geprobeerd en dit lukt niet, hij zegt dat ik al de laatste software had. Dit is inderdaad het eerste wat ik weer probeerde. Ik heb met een gast op school gesproken die ongeveer een wandelende android wiki is, en hij kan me helpen. Ik had hem gedowngrade en toen iets verkeerds geflasht waardoor hij in een bootloop kwam, maar ik had geen xrecovery meer door het downgraden.. Toen heb ik geprobeerd een generic rom te flashen, en toen deed hij dit. Het kan er blijkbaar aan liggen dat mijn telefoon branded is, en de generic update unbranded, waardoor hij niet zou opstarten. Het kan dan worden opgelost met een goldcard, iets met je sd, en als het dat niet is via een fastboot. Vraag me niet hoe het allemaal moet, maar die gast weet het wel

In ieder geval bedankt voor de hulp, al had het niet gewerkt….

A_U

Bewerkt (2 februari 2011 16:57)
ozzybulldog

ozzybulldog

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 240
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 17:52

Android_User;94356
Heb nu een gebrickte x10 zonder xrecovery, boot gaat hij zwart en begint te trillen, kan wel booten in flash mode, maar wat moet ik nu doen?? Misschien iemand een werkende rom die ik kan flashen via x10flasher????? HELP!!!! :cry:

Ik heb deze X10a_2_1_A_0_435_GLOBAL,Decrypted x10 roms - latest 2_1_A_0_435 SHIPPED GLOBAL OFFICIAL ROM - xda-developers , gewoon kunnen flashen met de meegeleverde flashtool. Als je wel kunt booten in flash mode dan zou je dat denk ik ook moeten lukken. En je hebt gelijk de laatste SE versie draaien.

Oz

Bewerkt (2 februari 2011 17:52)
Chaosz

Chaosz

• Lid sinds 26 januari 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 18:02

Notice dat hij voor zover ik weet een X10i heeft, en die link van jouw verwijst naar X10a. Verder ben ik niet specifiek bezig met de SE X's, maar met Android en rooten in het algemeen en de HTC Desire, maar ik betwijfel of het handig is om een ander model's ROM te flashen. Een N1 ROM op een Desire zetten loopt nb. ook niet lekker.

Bewerkt (2 februari 2011 18:02)
ozzybulldog

ozzybulldog

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 240
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 18:44

Chaosz;94844
Notice dat hij voor zover ik weet een X10i heeft, en die link van jouw verwijst naar X10a. Verder ben ik niet specifiek bezig met de SE X's, maar met Android en rooten in het algemeen en de HTC Desire, maar ik betwijfel of het handig is om een ander model's ROM te flashen. Een N1 ROM op een Desire zetten loopt nb. ook niet lekker.

Ik draai de betreffende rom al bijna een hele dag en ondervind geen problemen. De vraag is op XDA ook al meerdere keren gesteld of het verstandig is, maar de meeste reply's geven aan dat het geen probleem zou moeten zijn.

Oz

Bewerkt (2 februari 2011 18:44)
Android_User

Android_User

• Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 20:11

ozzybulldog;94876
Ik draai de betreffende rom al bijna een hele dag en ondervind geen problemen. De vraag is op XDA ook al meerdere keren gesteld of het verstandig is, maar de meeste reply's geven aan dat het geen probleem zou moeten zijn.

Oz

Dit gaat niet denk ik, want ik heb het geprobeerd met de 1.6 stock versie, maar ik heb een tmobile branded ding, en die gast van school zegt dat het niet kan als er dan unbranded software op gezet, omdat hij dan geweigerd wordt. Ik zal het wel proberen, maar ik denk niet dat het werkt.

Bewerkt (2 februari 2011 20:11)
Chaosz

Chaosz

• Lid sinds 26 januari 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 20:44

Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!

Pak een Windows XP computer en download dit pakket. Pak het uit. Zorg dat je de mapstructuur niet aanpast. Je zou x10flash.bat moeten hebben en een map genaamd ‘firmware’ met daarin een of meer bestanden.

Start x10flash.bat en laat hem zijn werk doen.

Geen XP bij de hand? Bij Windows Vista en Windows 7 de .bat starten door er rechts op te klikken en ‘Als administrator uitvoeren’ te doen.

Als je op Vista zit moet je ook even UAC uitzetten, zie hiervoor http://www.winability.com/download/TweakUAC.exe

Maar ik raad het af met Windows Vista te doen. Als je het niet aandurft kan je evt. even vrijdag oid. langskomen met je toestel, dan doe ik het even voor je/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

De reden dat het flashen van 1.6 niet werkte, is omdat x10flash schijnbaar geen 1.6 lust. Deze methode flasht Eclair, maar daarna kan je waarschijnlijk wel weer rooten en een custom recovery installeren. Als dit ook niet werkt zou het de goldcard kunnen zijn die nodig is, maar dat is voor zover ik weet alleen wanneer je vanaf SD flasht.

Als hij vraagt of je wil wipen, bevestigen en laten doen.

~A. uit 3B/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (2 februari 2011 20:44)
Android_User

Android_User

• Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 20:50

Dankje, dan heb ik je hulp misschien helemaal niet meer nodigDat bespaart me een uur wachten op school

Android_User, uit 3C

Bewerkt (2 februari 2011 20:50)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.