Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

kwarkje

kwarkje

• Lid sinds 24 september 2010
  • Berichten 274
  • Reputatie 10
  • 4 februari 2011
  • 08:46

Hallo, allemaal,

ik heb een rare vraag misschien, maar: sinds ik FreeX10-beta3 draai (met veel genoegen overigens, loopt prima!), kan ik geen eigen achtergrond meer installeren. Ik kan wel naar mijn eigen foto's etc. lopen, wanneer ik het probeer, maar wanneer ik er eentje aanklik, vraagtie (opnieuw) om een file-manager, en wanneer ik die aantik, verdwijntie en heb ik nog steeds mijn oude achtergrond (die ik geselecteerd heb uit de “Achtergronden” die geinstalleerd staan).

Nu heb ik op het net iets gelezen over dat je geen nieuwe/eigen achtergronden kan installeren wanneer je Mediascape en/of Timescape niet (goed) geinstalleerd hebt staan, en die heb ik idd niet weer geinstalleerd, toen ik via Titanioum Backup de apps terugzette….

Zou het daaraan kunnen liggen? Iemand enig idee?

Alvast bedankt, groet,

kwarkje

Bewerkt (4 februari 2011 08:46)
ozzybulldog

ozzybulldog

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 240
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 11:49

In FreeX10-beta4 is het mij gelukt om een andere achtergrond in te stellen via de linkertoets, dan Wallpaper kiezen en vervolgens door middel van de Gallery een andere achtergrond in te stellen.

Oz

Bewerkt (4 februari 2011 11:49)
kwarkje

kwarkje

• Berichten 274
  • Reputatie 10
  • 4 februari 2011
  • 13:18

Nee, lukt me ook niet, zelfde resultaat….

Bewerkt (4 februari 2011 13:18)
Chaosz

Chaosz

• Lid sinds 26 januari 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 15:19

Hmm, installeer eens een andere launcher, zoals Launcher Pro of ADW.

Bewerkt (4 februari 2011 15:19)
ozzybulldog

ozzybulldog

• Berichten 240
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 15:52

Strange, misschien dat het bij mij werkt omdat ik LauncherPro Plus gebruik? Ik gok ook maar wat…

Oz

Bewerkt (4 februari 2011 15:52)
kwarkje

kwarkje

• Berichten 274
  • Reputatie 10
  • 4 februari 2011
  • 16:58

Heb ook al gedacht om dat te gaan gebruiken, maar ik ben daar een keer erg mee de mist ingegaan toen ik m verwijderde (dacht dat dat geen kwaad kon), en prompt opnieuw een ROM moest installeren… Touchy appje…

Maar als “laatste” optie kan het geen kwaad…. Of ik moet maar even tevreden zijn met een standaard-achtergrond….

Groet!

kwarkje

Bewerkt (4 februari 2011 16:58)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 17:40

ADW Launcher EX is veel beter, je kan je widgets ermee locken zodat ze niet van plaats veranderen. Het is niet nodig eigenlijk maar wel handig. Launcher Pro (plus) is heel gevoelig met widgets dat is heel irritant.

Bewerkt (4 februari 2011 17:40)
AlexPranee

AlexPranee

• Lid sinds 12 september 2010
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 19:26

Hallo ook ik gebruik de beta3 met veel plezier. Hebben jullie geen last van de trage LED notificatie, bij gaat het heeeeeel langzaam knipperen en alleen met lichtblauw. Weten jullie misschien een oplossing voor dit ongemak, heb ondertussen noled en led me know al geprobeerd waar noled het best werkt maar is het maar een hulpmiddel.
Groet,

Alex

EDIT: Probleem opgelost. Heb http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=925636 geinstalleerd en kon installeren via Instellingen-CyanogenMOD settings de led notificaities benaderen en naar wens instellen.

Bewerkt (4 februari 2011 19:26)
ozzybulldog

ozzybulldog

• Berichten 240
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 19:38

Chida;95998
ADW Launcher EX is veel beter, je kan je widgets ermee locken zodat ze niet van plaats veranderen. Het is niet nodig eigenlijk maar wel handig. Launcher Pro (plus) is heel gevoelig met widgets dat is heel irritant.

Zoveel mensen zoveel meningen. Ik vind Launcher Pro Plus prima werken. Heb ADW ook geprobeerd en vond die ook prima. Maar Launcher kwam mee met een theme of rom en dus ben ik die (voor nu) blijven gebruiken.

Oz

Bewerkt (4 februari 2011 19:38)
Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 22:18

AlexPranee;96058
Hallo ook ik gebruik de beta3 met veel plezier. Hebben jullie geen last van de trage LED notificatie, bij gaat het heeeeeel langzaam knipperen en alleen met lichtblauw. Weten jullie misschien een oplossing voor dit ongemak, heb ondertussen noled en led me know al geprobeerd waar noled het best werkt maar is het maar een hulpmiddel.
Groet,

Alex

Oké, ik zal de Apps eens kijken/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (4 februari 2011 22:18)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.