Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
In je tutorial stond niet hoe ik die SE apps eraf kreeg en inmiddels heb ik gevonden hoe ik jit installeer. Sorry, ik ben een root newbie… Heb via de market Root Explorer (File Manager) gekocht om die onnodige SE apps eraf kunnen halen nadat ik Mount R/W heb gekozen, gelukkig. Nu is mijn Quadrant score iets hoger: 502. :-)
p3t3r;98100
In je tutorial stond niet hoe ik die SE apps eraf kreeg en inmiddels heb ik gevonden hoe ik jit installeer. Sorry, ik ben een root newbie… Heb via de market Root Explorer (File Manager) gekocht om die onnodige SE apps eraf kunnen halen nadat ik Mount R/W heb gekozen, gelukkig. Nu is mijn Quadrant score iets hoger: 502. :-)
Als je apps op de achtergrond hebt draaien word je score in linpack/quadrant lager. Task killer dus alles laten killen dan kan je je ECHTE score berekenen.
Eigenlijk is het dan juist niet je echte score, omdat je voordat je een app gaat draaien ook niet al je apps killed.
Android_User;100089
Eigenlijk is het dan juist niet je echte score, omdat je voordat je een app gaat draaien ook niet al je apps killed.
Nee, maar ik zelf gebruik nooit mijn taskkiller, en er zijn altijd apps die gewoon open blijven staan. Dat is nu juist de kracht van android, het multitasken. Ik doe het zelf ook altijd wel, maar dat is dan de score onder de ultieme omstandigheden, en niet hoe het meestal is.
Ik heb deze update nog steeds niet binnen, kan dit kloppen?
Glow;115805
Ik heb deze update nog steeds niet binnen, kan dit kloppen?
Over rooten heb ik al een tutorial geschreven, en als je jit installeert met 2.1 komt je score tot rond de 700-800
Sent from my X10i using Tapatalk