Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 27 februari 2011
  • 21:36

Oow dan geloof ik je hoor:p Het is voor ons goed natuurlijk dat hij er een gekocht heeft, en als hij er geen last van heeft, dan is dat juist beter

Bewerkt (27 februari 2011 21:36)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2011
  • 16:06

Android_User;110244
Ik had al zoiets gehoord inderdaad/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" /> Wat een sukkel ben je eigenlijk als je nu een X10 koopt als je de play wilt:p Maar dan hebben we misschien nog een grote kans dat het nog gaat lukken ook/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

1 Ding je praat onzin, hij wilt de xperia Play niet maar hij wilt hem kraken omdat het een ‘'playstation’' is.

Chaosz;110249
Een screencap van 31FPS lijkt me niet echt iets om je zorgen over te maken, boven de 30 zul je het verschil toch niet echt kunnen zien, en zeker niet op een mobiele telefoon. Daarnaast is het dus alleen handig voor je benchmarks, en ik zie het praktisch nut daar niet echt van als je normaal gesproken in het dagelijkse leven geen last hebt van de cap.

Daarnaast zou ik iemand als Geohot zeker geen sukkel noemen omdat hij een X10 kocht, want geloof me als ik zeg dat die 3/400 euro hem niet dwarszit.

Je zal zeker verschil merken. Door die cap word nauwlijks de 30fps gehaald. Als die cap eraf is zal alles smoother lopen omdat die 30 wel gehaald word.

Bewerkt (28 februari 2011 16:06)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.