Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Top! ik hoop wel dat HI/KPN de update ook uitbrengt!
Shifty;124345
Top! ik hoop wel dat HI/KPN de update ook uitbrengt!
Cool, alleen jammer dat het nog lang duurt, tegen die tijd hebben we al een stabiele versie van 2.3 via xda.
Android_User;124491
Cool, alleen jammer dat het nog lang duurt, tegen die tijd hebben we al een stabiele versie van 2.3 via xda.
Ja, maar er is wel ontwikkeling, hij draait nu op custom kernel, en het duurt nog 1/2 kwartalen (6/9 maanden) totdat de update er is, dus dan zal er toch al wel iets fatsoenlijks zijn, aangezien er nu in 1 maand zeker 3 nieuwe versies uitkomen.
kwarkje;124500Kwarkje ik denk dat XDA echt geen super stabiele ROM kan maken zoals S.E. zal leveren. Als S.E. Gingerbread released zullen er wel hele goede Gingerbread ROMs komen
het zal zeker nog langer duren, dat soort dingen gaat nooit op tijd komen, is de ervaring…
Enne, of ze bij XDA dan al een stabiele versie van 2.3 hebben: ook ik waag het te betwijfelen, zeker eentje waarin alles werkt…
Maar vooruit, weer iets om naar uit te kijken….
Groet,
kwarkje
Android_User;124498Het duurt niet zo lang hoor… Hij word eind kwartaal 2 begin kwartaal 3 verwacht. Kwartaal 2 is er ook al bijna.
Ja, maar er is wel ontwikkeling, hij draait nu op custom kernel, en het duurt nog 1/2 kwartalen (6/9 maanden) totdat de update er is, dus dan zal er toch al wel iets fatsoenlijks zijn, aangezien er nu in 1 maand zeker 3 nieuwe versies uitkomen.
Oow pardon, even vergeten dat we al bijna aan het einde van Q1 zitten…
Geweldig nieuws van SE omtrent X10. Hij krijgt nog een update blijkbaar: Update on Xperia