Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
klopt dat heb ik ook… er komt wat vocht op en dan “denkt” de telefoon dus dat dat een 2e vinger is… of dat je die richting op beweegt
tsja, ff droogmaken verhelpt inderdaad alles
Als er genoeg vocht op je scherm zit, gaat hij dat als ‘'aanraking’' zien. En omdat de x10 geen volledige multitouch ondersteund kan dat zulke problemen opleveren.
Dit klinkt heel stom maar;
Ik heb ook dat probleem, warme handen of ‘zweet’ handen..
Hellaas de eenigste snelle oplossing, maar die er ongelofelijk uitziet. (Mensen kijken we altijd raar aan)
Blazen!
Door middel van blazen maak je je beeldscherm weer koel en kan je normaal type. is een aanrader.. maar mensen zullen wel vragen waarom je dat doet
Rickskes;137763Kan je nog altijd antwoorden dat dat een spelletje is waarin je moet blazen hé
Dit klinkt heel stom maar;
Ik heb ook dat probleem, warme handen of ‘zweet’ handen..
Hellaas de eenigste snelle oplossing, maar die er ongelofelijk uitziet. (Mensen kijken we altijd raar aan)
Blazen!
Door middel van blazen maak je je beeldscherm weer koel en kan je normaal type. is een aanrader.. maar mensen zullen wel vragen waarom je dat doet
blazen… hmm dat ga ik onthouden
maar dan echt alleen het scherm of ook op je vingers blazen?
patrick71994;138364
blazen… hmm dat ga ik onthouden
maar dan echt alleen het scherm of ook op je vingers blazen?
Ik had ook dit probleem, maar ben er achter waardoor het komt.
Op SE toestellen, zit standaard een behoorlijk dikke screen protector.
Hierdoor zal je toestel snel vochtig worden en wordt hij minder gevoelig voor je echte vinger.
Je kan deze laag verwijderen (het kost wat moeite, maar het kan). Dan heb je gewoon je scherm. Deze is in mijn beleving krasbestendiger dan de laag die erop zit. Maar anders kan je als je wilt een andere erop plakken, die wat dunner is.
Dus als je echt problemen blijft houden probeer hem dan eraf te halen.
Je moet gewoon als je merkt dat je andere letters typte dan waar je op drukte. blazen op je scherm onder het type. je maakt het scherm weer koud en je vingers.
intresant… dat moet ik is gaan bekijken
ziet het scherm er ook mooier uit (meer glanzend?)
hey,

ik heb een groot probleem het touch screen van mijn x10i doet heel raar als ik het met een beetje bezwete handen gebruik, het flipt gewoon…
als mijn handen droog zijn werkt hij prima..
moet ik hem laten vervangen of kan ik dualtouch eraf gooien? zoja hoe?
mvg
EDIT: is al opgelost… was gewoon even paniek.. als je geen zweethanden hebt werkt hij weer perfect..