Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Waarschijnlijk oud nieuws maar:
Android 2.3 binnenkort beschikbaar voor Xperia™ X10
De Android 2.3-software is aan het einde van het tweede kwartaal of het begin van het derde kwartaal beschikbaar voor de Xperia™ X10. Deze upgrade is alleen beschikbaar via PC Companion.
Definitieve inhoud van de software is nog niet bekend, meer informatie volgt nog voor de lancering.
haha jaa, dat is intussen al hééééél oud nieuws
Voor Arc en Play komt de update volgende week. Dus hij ligt klaar. Moet er voor de x10 nog iets worden aangepast?
dankje wel
Chida;137503
Sinds de nieuwe Xperia lijn van S.E. op 2.3.3 draait, hebben ze ook besloten om 2.3.3 voor de x10 te releasen. (oud nieuws :p)
Anyways, denken jullie dat ze de 2.3.3 update naar de x10 brengen zodat wij ook de bootloader unlocker kunnen gebruiken? Ik hoop echt dat gebeuren gaat :p
goed nieuws! we verliezen geen camera functies… en begin augustus kunnen we de update verwachten
meer info>>
je bedoeld die knop op de energiebeheer widget? maar ik kan het wel begrijpen: veel mensen denken, oh… gps is gratis, nou dan is google maps ook gratis. maar dat is niet want je moet de kaarten downloaden.

(ja… ik hoor mensen dit zeggen)
dus de melding vind ik wel terecht, echter vind ik wel dat er een “toon dit venster niet meer” optie moet komen, want komop, we hebben hier toch allemaal een internetbundel
maargoed, heb er zelf geen last van want ik zet die toch niet uit