Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Hawbesh1

Hawbesh1

  • Lid sinds 27 december 2009
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • #1
  • 24 mei 2011
  • 18:47

Hallo mensen ik heb pas een Xperia x10 gekregen en ik heb een nieuwe T-mobile sim-kaart gekocht van 6 maanden gratis interneten maar als ik de sim kaart er in zet ik toets de pin code na de pin code krijg ik deze melding wat hier onder staat ik doe de PUK code werk ook niet ik doe de ICC nummer werkt ook niet weet iemand wat ik moet doen HELP AUB want hij werkt wel op Telfort sim kaart en Hi , met lyca sim kaart kreeg ik ook zelfde

:confused::cry::cry::cry:
2153

Bewerkt (24 mei 2011 18:47)
dherre65

dherre65

  • Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • #2
  • 24 mei 2011
  • 18:53

Heb je 3 keer verkeerd ingetoetst? Want daarna gaat hij dus de PUK code vragen. PUK code staat bij op de kaart waar je SIM kaartje in zat, ik hoop dat je die nog hebt… Anders wordt het nieuwe SIM kaart halen.

Btw, wat gebeurt er als je op negeren drukt?

Bewerkt (24 mei 2011 18:53)
Hawbesh1

Hawbesh1

  • Lid sinds 27 december 2009
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • #3
  • 24 mei 2011
  • 21:24

nee heb de pin code juist ingevoert alleen na de pin code krijg ik dat , ik ehb bij T-Mobile gekocht ik heb ook de puk code geprobeerd en de ICC nummer maar lukt nog steeds niet … als ik op negeren drukt dan gaat die gwn verder met instellingen alleen dan ziet die de SIM - kaart niet

Bewerkt (24 mei 2011 21:24)
Djembebi

Djembebi

  • Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • #4
  • 24 mei 2011
  • 21:29

Ik denk dat het handig is als je de helpdesk van T-mobile even belt om te vragen wat je moet doen …

Bewerkt (24 mei 2011 21:29)
esther1801

esther1801

  • Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • #5
  • 24 mei 2011
  • 21:30

ik heb je vraag even naar juiste forum verplaatst hopelijk krijg je zo sneller je antwoord

Bewerkt (24 mei 2011 21:30)

AW Forum Queen voor het leven

frank1964

frank1964

  • Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • #6
  • 24 mei 2011
  • 21:56

Lijkt mij een sim lock….. Even contact opnemen met de helpdesk denk ik zo.


Sent from my iPad using Tapatalk

Bewerkt (24 mei 2011 21:56)
patrick71994

patrick71994

  • Lid sinds 07 maart 2011
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • #7
  • 25 mei 2011
  • 19:30

dit heb ik ook een paar keer gehad, maar als ik op negeren drukte was alles gewoon normaal?

Bewerkt (25 mei 2011 19:30)
ozzybulldog

ozzybulldog

  • Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 240
  • Reputatie 0
  • #8
  • 27 mei 2011
  • 11:53

patrick71994;167482
dit heb ik ook een paar keer gehad, maar als ik op negeren drukte was alles gewoon normaal?

Inderdaad, krijg dit ook eens in de zoveel tijd, gewoon op negeer drukken en je kunt weer verder met je telefoon.

Oz

Bewerkt (27 mei 2011 11:53)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.