Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

patrick71994

patrick71994

• Lid sinds 07 maart 2011
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 17:28

we zullen nog even moeten wachten, het duurt al helaas best lang, maar in augustus zal het dan naar alle waarschijnlijkheid waarheid gaan worden: android 2.3.3 voor xperia x10

Aan de 2.3.3 update voor de X10 wordt door onze developers nog hard gewerkt. We verwachten deze medio augustus beschikbaar te hebben.
bron: deze tweet van het officiele nederlandse Sony Ericsson profiel

we gaan ook facebook inside xperia krijgen, en naar alle waarschijnlijkheid zal media scape worden vervangen door media widgets. maar daarover weet ik niet veel meer…

Bewerkt (1 juni 2011 17:28)
PopeDoc

PopeDoc

• Lid sinds 25 april 2011
  • Berichten 109
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 19:10

Ik ben benieuwd!

Bewerkt (1 juni 2011 19:10)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 20:59

enig idee wat we kunnen verwachten hoop ook de nieuwe timescape zoals die op de arc zit ziet er strak uit…

Iemand ook een idee wat we nog meer gaan krijgen en wat er verander

Bewerkt (1 juni 2011 20:59)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 10:33

Rikard Skogberg (van Sony Ericsson Product Blog) zegt dat het juist in Juli komt :p

Bewerkt (2 juni 2011 10:33)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 17:25

ik heb ook augustus gelezen op twitter beter daar vanuit gaan kan het alleen maar mee vallen toch

Bewerkt (2 juni 2011 17:25)
patrick71994

patrick71994

• Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 17:51

jaa wie moeten we geloven hekzou het wel fijn vinden als het juli zou zijn. wil het eigenlijk wel voor me vakantie

Bewerkt (2 juni 2011 17:51)
Chida

Chida

• Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 18:02

Er zijn al test-exemplaren van de XPERIA X10 Gingerbread in Thailand (en waarschijnlijk meer landen). Er word gezegt dat de firmware het zelfde als op de Arc is, op de camera interface na. Wij krijgen gewoon de Camera interface van android 2.1! Gezichtsherkenning etc gaan dus niet verloren!Helaas is de firmware niet zo vloeiend als op Arc, maar laten we hopen dat SE dat nog kan verbeteren (en anders de developers van XDA)!

Bewerkt (2 juni 2011 18:02)
Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 22:26

Wat ik eerder heb gehoord is dat we de stock camera app krijgen, kan ondertussen dus alweer verouderd zijn. Verder geloof ik de twitter meer dan de blog, aangezien de blog geschreven is door 1 persoon, en niet zo vaak vernieuwd wordt als twitter, waar zulk soort vragen gesteld worden. De tweet die ik gelezen heb over augustus is 1/2 dagen oud, en is dus nieuwere informatie. Het klopt nog wel met begin Q3, dus.

Chida;172130
Er zijn al test-exemplaren van de XPERIA X10 Gingerbread in Thailand (en waarschijnlijk meer landen). Er word gezegt dat de firmware het zelfde als op de Arc is, op de camera interface na. Wij krijgen gewoon de Camera interface van android 2.1! Gezichtsherkenning etc gaan dus niet verloren!Helaas is de firmware niet zo vloeiend als op Arc, maar laten we hopen dat SE dat nog kan verbeteren (en anders de developers van XDA)!

@Chida

Heb je misschien afbeeldingen van deze testexemplaren? Denk trouwens dat het nooit zo vloeiend zal lopen als de Arc, aangezien deze een betere processor/beter beeldscherm/betere grafische prestaties heeft. Het zou wel erg slecht zijn als het nieuwe vlaggenschip van SE net zo kan lopen als de X10.

Bewerkt (2 juni 2011 22:26)
Chida

Chida

• Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 10:47

Android_User;172238
Wat ik eerder heb gehoord is dat we de stock camera app krijgen, kan ondertussen dus alweer verouderd zijn. Verder geloof ik de twitter meer dan de blog, aangezien de blog geschreven is door 1 persoon, en niet zo vaak vernieuwd wordt als twitter, waar zulk soort vragen gesteld worden. De tweet die ik gelezen heb over augustus is 1/2 dagen oud, en is dus nieuwere informatie. Het klopt nog wel met begin Q3, dus.

@Chida

Heb je misschien afbeeldingen van deze testexemplaren? Denk trouwens dat het nooit zo vloeiend zal lopen als de Arc, aangezien deze een betere processor/beter beeldscherm/betere grafische prestaties heeft. Het zou wel erg slecht zijn als het nieuwe vlaggenschip van SE net zo kan lopen als de X10.

Rikard Skogberg, heeft niks over de camera interface gepost. Het is door mensen (niet van SE) gezien dat we de normale interface van 2.1 krijgen. Ook is het onzin dat we de android interface krijgen, in de blog staat dat we die misschien krijgen. In andere woorden, als de 2.1 interface niet lukt DAN. De blog heeft recentere dingen dan zo'n twitter account. Rikard is namelijk bij de developers van SE zelf, en iemand die wat op twitter post niet.

Bewerkt (3 juni 2011 10:47)
patrick71994

patrick71994

• Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 11:05

nou, de standaard interface hoef ik niet te hebben hoor, vind dat blauwe wel mooi. maar wil me camerafuncties niet kwijtraken natuurlijk. dus de update kan er ook eerder komen dan dat ze op twitter zeggen? blijkt dan maar weer dat ze nogsteeds niet al te zeker zijn waneer hij komt

Bewerkt (3 juni 2011 11:05)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.