Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
enig idee wat we kunnen verwachten hoop ook de nieuwe timescape zoals die op de arc zit ziet er strak uit…
Iemand ook een idee wat we nog meer gaan krijgen en wat er verander
Rikard Skogberg (van Sony Ericsson Product Blog) zegt dat het juist in Juli komt :p
ik heb ook augustus gelezen op twitter beter daar vanuit gaan kan het alleen maar mee vallen toch
jaa wie moeten we geloven hekzou het wel fijn vinden als het juli zou zijn. wil het eigenlijk wel voor me vakantie
Er zijn al test-exemplaren van de XPERIA X10 Gingerbread in Thailand (en waarschijnlijk meer landen). Er word gezegt dat de firmware het zelfde als op de Arc is, op de camera interface na. Wij krijgen gewoon de Camera interface van android 2.1! Gezichtsherkenning etc gaan dus niet verloren!Helaas is de firmware niet zo vloeiend als op Arc, maar laten we hopen dat SE dat nog kan verbeteren (en anders de developers van XDA)!
Wat ik eerder heb gehoord is dat we de stock camera app krijgen, kan ondertussen dus alweer verouderd zijn. Verder geloof ik de twitter meer dan de blog, aangezien de blog geschreven is door 1 persoon, en niet zo vaak vernieuwd wordt als twitter, waar zulk soort vragen gesteld worden. De tweet die ik gelezen heb over augustus is 1/2 dagen oud, en is dus nieuwere informatie. Het klopt nog wel met begin Q3, dus.
Chida;172130
Er zijn al test-exemplaren van de XPERIA X10 Gingerbread in Thailand (en waarschijnlijk meer landen). Er word gezegt dat de firmware het zelfde als op de Arc is, op de camera interface na. Wij krijgen gewoon de Camera interface van android 2.1! Gezichtsherkenning etc gaan dus niet verloren!Helaas is de firmware niet zo vloeiend als op Arc, maar laten we hopen dat SE dat nog kan verbeteren (en anders de developers van XDA)!
Android_User;172238
Wat ik eerder heb gehoord is dat we de stock camera app krijgen, kan ondertussen dus alweer verouderd zijn. Verder geloof ik de twitter meer dan de blog, aangezien de blog geschreven is door 1 persoon, en niet zo vaak vernieuwd wordt als twitter, waar zulk soort vragen gesteld worden. De tweet die ik gelezen heb over augustus is 1/2 dagen oud, en is dus nieuwere informatie. Het klopt nog wel met begin Q3, dus.
@Chida
Heb je misschien afbeeldingen van deze testexemplaren? Denk trouwens dat het nooit zo vloeiend zal lopen als de Arc, aangezien deze een betere processor/beter beeldscherm/betere grafische prestaties heeft. Het zou wel erg slecht zijn als het nieuwe vlaggenschip van SE net zo kan lopen als de X10.
nou, de standaard interface hoef ik niet te hebben hoor, vind dat blauwe wel mooi. maar wil me camerafuncties niet kwijtraken natuurlijk. dus de update kan er ook eerder komen dan dat ze op twitter zeggen? blijkt dan maar weer dat ze nogsteeds niet al te zeker zijn waneer hij komt
we zullen nog even moeten wachten, het duurt al helaas best lang, maar in augustus zal het dan naar alle waarschijnlijkheid waarheid gaan worden: android 2.3.3 voor xperia x10
bron: deze tweet van het officiele nederlandse Sony Ericsson profielwe gaan ook facebook inside xperia krijgen, en naar alle waarschijnlijkheid zal media scape worden vervangen door media widgets. maar daarover weet ik niet veel meer…