Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

PopeDoc

PopeDoc

• Lid sinds 25 april 2011
  • Berichten 109
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 19:38

Hey,

Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel keer je op de patroon beveiliging een fout moogt maken?

Waarom?

Tjah ik vindt dat de X10 een wel vrij gevoelig touchscreen heeft in je broekzak, ik heb het al enkele keren gehad dat er een app ofzo wordt geopend of er een raar berichtje word getypt (met geluk nog niet verzonden :p).

En ik heb dus een vervloekte hekel aan een hoesje en dan zeker voor de X10 omdat je geen perfect passend hoesje vindt waar je de X10 soepel kunt uithalen.

En daarom wil ik de patroon beveiliging gebruiken.

Even een bijkomend vraagje;

Als je de X10 wilt ontgrendelen heb je ook de optie voor het geluid uit te zetten, kan je die optie weghalen?

Want dat heb ik ook heel veel voor dat het geluid gewoon uitgaat…

Mercie!

Bewerkt (2 juni 2011 19:38)
klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 20:56

Bij de meeste android telefoons 3x. Daarna moet je inloggen met je google account om hem te ontgrendelen.
Sowieso verstandig om hem met iets te beveiligen, denk er wel om.dat het veeg patroon misschien nog zichtbaar blijft op je scherm, door je vette vingers.

Bewerkt (2 juni 2011 20:56)
PopeDoc

PopeDoc

• Lid sinds 25 april 2011
  • Berichten 109
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 21:39

Ok mercie,

Het gaat me niet echt om die xtra te beveiligen want als die gestolen wordt vinden ze toch een manier om die te gebruiksklaar te maken ;-).

Maar moest je 3x fout hebben heb je toch ook nog de beveiligingsvraag om die te ontgrendelen?

Maar het gaat me om geen apps te laten openen in mijn broekzak.

Bewerkt (2 juni 2011 21:39)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 22:14

Als ze hem stelen hieven ze maar gewoon een nieuwe rom erop te zetten en klaar.

Bewerkt (2 juni 2011 22:14)
klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 22:52

Ja dat snap ik ook wel, maar is toch wel vervelend als die ettertjes eerst nog even je google account en alle andere accounts blokkeren…en nog een paar lompe tweets (op jou naam) de wereld in stuurt.

Bewerkt (2 juni 2011 22:52)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 00:31

klwinkel;172246
Ja dat snap ik ook wel, maar is toch wel vervelend als die ettertjes eerst nog even je google account en alle andere accounts blokkeren…en nog een paar lompe tweets (op jou naam) de wereld in stuurt.

Dat zou idd wel heel *** zijn.
En het is helemaal niet moeilijk om voorbij het lockscreen te komen …

Bewerkt (3 juni 2011 00:31)
patrick71994

patrick71994

• Lid sinds 07 maart 2011
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2011
  • 09:29

je kan hem zo vaak fout doen als je wilt naar mijn ervaring. maar na een aantal keer moet je wel eerst 30 seconden wachten, daarna kan je gewoon verder
je moet ook een geheime vraag instellen, en mocht je die dan ook nog is vergeten zijn kan je nog altijd inloggen met je google account
het gedeelte waar je je patroon tekent komt pas ná ontgrendelen, dus je hebt de schuiver voor het geluid af te zetten ook nog steeds

succes!

Bewerkt (3 juni 2011 09:29)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.