Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

dbasic

dbasic

• Lid sinds 10 juni 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 10:25

Hallo,

Weet iemand misschien wat de oorzaak kan zijn dat mijn xperia10 vaak uitvalt?
Ik heb op een ander forum hier gezien dat het aan de apps kan liggen (ik heb misschien maar 3 of 4 apps).

Hij valt dan uit en als ik herstart en de pincode invul, dan valt ie meteen weer uit.
Ik denk een keer of 5 achter elkaar.

Iemand enig idee wat ik hiermee moet doen?
Ik heb het toestel pas 9 weken nu….

Dank,

Damir

Bewerkt (10 juni 2011 10:25)
patrick71994

patrick71994

• Lid sinds 07 maart 2011
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 20:50

valt hij plotseling uit? of slaat hij eerst vast?
voordat je de pincode intoetst, kun je het toestel dan even in vliegtuigmodus zetten en kijken of het probleem zich nog voordoet?
valt het toestel nu niet uit, is de vraag nog: gebruik je een oudere simkaart? dit kan ook een probleem zijn soms… probeer een andere SIM kaart?

als je telefoon niet uitvalt in vliegtuigmodus, kun je naar de backup en herstellen applicatie gaan om een backup te maken.
vervolgens start je op de computer de pc companion op, ga je naar suportzone, vervolgens naar update service
je ziet in het blauw 'telefoon repareren' staan, klik die aan en volg de stappen. sluit de telefoon pas aan als dit wordt gevraagd
hierna kun je je telefoon herstellen. mocht het probleem hiermee niet opgelost zijn is het raadzaam naar de winkel te gaan.

succes!

Bewerkt (10 juni 2011 20:50)
Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2011
  • 21:21

Voordat je het op de manier van patrick probeert, het repareren, zou ik de simkaart eruit halen, dan de telefoon opstarten, je kunt hem dan gewoon gebruiken, en dan via instellingen je fabrieksinstellingen terug zetten. Dit is net iets simpeler dan die van patrick. Dan kun je je sim kaart er weer in doen en het opnieuw proberen. Aangezien je maar een paar apps hebt hoef je niet heel veel terug te zetten. Wel wordt alles gewist, dus spelvoortgang, smsjes, contactpersonen etc. Raadzaam om dit te backuppen. Veel succes, en laat horen wat er verder gebeurd.

Bewerkt (10 juni 2011 21:21)
discoo

discoo

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 11 juni 2011
  • 16:51

ik heb mischien hetzelfde probleem ik heb dat ie vast loopt (en na 5 sec opnieuw gaat opstarten) zodra ik hem iets te hard op tafel leg of als ik het toestel iets tordeer

http://www.androidworld.nl/forum/sony-ericsson-xperia-x10/17475-telefoon-start-na-elk-stootje-opnieuw-op.html

ik heb mijn toestel naar de phone house gebracht (werd opgestuurd dus)
na 2 weken kreeg ik hem terug met als enige dat ze nieuwe software erin hebben gezet k zei tegen die mensen jaa dat ken k zelf ok wel
k zet hem aan …. precies hetzelfde probleem dus is weer opgestuurd(weer 2 weken )*zucht*

k ben er zeker van dat het bij mij een hardware probleem is en geen software.

Bewerkt (11 juni 2011 16:51)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.