galaxyjet;177173 Zo zie ja maar weer, waar de een blij mee is….. Veel SGS gebruikers gooien de standaard galerij app er juist af, of freezen 'm met Titanium Backup, omdat ie nogal energie vreet en instabiel is. Quickpic is sneller en betrouwbaarder.
Envoyé par mon hamac, pendant entre deux Platanes géants, au bord du Gardon.
Ik hoor wel vaker dat apps op de SGS batterij vreten, met diezelfde apps heb ik zelf nooit problemen ondervonden :p! Maar als de Gallery veel batterij verbruikt wilt het helpen om de app Mediascanner te draaien.
Bewerkt (13 juni 2011 19:21)
[QUOTE=galaxyjet;177173]Zo zie ja maar weer, waar de een blij mee is..... Veel SGS gebruikers gooien de standaard galerij app er juist af, of freezen 'm met Titanium Backup, omdat ie nogal energie vreet en instabiel is. Quickpic is sneller en betrouwbaarder. :) Envoyé par mon hamac, pendant entre deux Platanes géants, au bord du Gardon.[/QUOTE] Ik hoor wel vaker dat apps op de SGS batterij vreten, met diezelfde apps heb ik zelf nooit problemen ondervonden :p! Maar als de Gallery veel batterij verbruikt wilt het helpen om de app Mediascanner te draaien.
Ik hoor wel vaker dat apps op de SGS batterij vreten, met diezelfde apps heb ik zelf nooit problemen ondervonden :p! Maar als de Gallery veel batterij verbruikt wilt het helpen om de app Mediascanner te draaien.