Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik zou eerst beginnen met even tot rust komen. En aangeven wat je allemaal geprobeerd hebt. Alles wat je doet met je telefoon kan hersteld worden, en zolang je niet met de bootloader genoeid hebt is het meestal best makkelijk. Je zou hem dan in pc companion kunnen repareren, door naar support zone te gaan en dan op telefoonsofware bijwerken en dan telefoon reparen. Daarna gewoon de stappen volgen die de tool aangeeft.
tot rust komen echt niet
maar ik kan niet eens verbinding maken in companion
dan krijg ik er voor dat ik de telefoon moet uitschakelen en dan met terug knopje ingedrukt moet aansluiten op de usb en als ik dat gedaan heb begint het verhaal opnieuw
en dat bootloader zal ik wel gedaan hebben heb alle opties in het menu al gehad
morgen maar naar een telefoonzaak brengen (die hebben er vast ook wel een afvalbak voordoet het mss nog iets goeds voor het mileu
Installeer je software opnieuw met SEUS of PC Companion. Want ik begrijp dat je toestel niet verder komt dan de Sony Ericsson Logo.
Chida;183551
Installeer je software opnieuw met SEUS of PC Companion. Want ik begrijp dat je toestel niet verder komt dan de Sony Ericsson Logo.
Chida;183551
ga in pc companion naar support, dan updateservice
LET OP! in het eerste scherm zie je staan ‘klik hier voor telefoonreparatie’
die meot je kiezen en de stappen goed doorlopen, pc companion zal je hele toestel opnieuw indelen en installeren
werkt het niet dan heb je een kapot toestel
patrick71994;183616
ga in pc companion naar support, dan updateservice
LET OP! in het eerste scherm zie je staan ‘klik hier voor telefoonreparatie’
die meot je kiezen en de stappen goed doorlopen, pc companion zal je hele toestel opnieuw indelen en installeren
werkt het niet dan heb je een kapot toestel
als je telefoon reparatie kiest zal hij gwn opnieuw installeren dus gaat de installatie verder…
sluit de telefoon niet aan als je dit doet, en klik op wat aangegeven staat: http://img194.imageshack.us/img194/8946/knipselx.png
patrick71994;183640
als je telefoon reparatie kiest zal hij gwn opnieuw installeren dus gaat de installatie verder…
sluit de telefoon niet aan als je dit doet, en klik op wat aangegeven staat: http://img194.imageshack.us/img194/8946/knipselx.png
ik heb een x10 gekocht die mijn simkaart niet leest
maar na wat geprobeert tehebben doet i nu niets meer
hij start op en dan komt er “sony ericsson” op het scherm verlicht testaan en verder gaat i niet
aansluiten op de pc en hij geeft aan dat de software update goed is
volgens mij is android eraf maar hoe krijg ik dat er weer op
ik sta echt op het punt het ding in de kliko te donderen waarom is een sony niet meer als vroeger aan doen en bellen smsen en internetten
ik zal wel iets verkeert gedaan hebben maar hoe los ik dit nou weer op
Pjotr