Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Is na blijkt geen 2.3.4 laucher maar een Xperia Ray Launcher
Bekokv
Chida bedoelt denk ik dat hij via X10FlashTool terug naar 2.1 gegaan is daarna geroot heeft toen geroote 2.3.3 erop gezet heeft.
Andere manier is er niet namelijk kwam ik ook achter na lang lezen en denken.
Als je namelijk éénmaal de kernel geflashed hebt krijg je zelfs via SUES 2.3.3 binnen ook al is die niet van je provider oftewel je toestel is debrand.
@Notopic:
Is na blijkt geen 2.3.4 laucher maar een Xperia Ray Launcher
xda-developers - View Single Post - Leaked - Sony Ericsson 2.3.4 Launcher 2.0.A.0.20 hier in deze video laten ze een Ray zien die op 2.3.3 draait en deze launcer heeft.
Ben inderdaad erg tevreden op 1 bug na dan.
Als ik tijd heb staan op automatisch gooit die hem elke keer terug op India dat is geloof ik + 5 uur.
Terwijl die op Amsterdam moet staan + 2 uur.
Waarschijnlijk komt de Rom van een toestel uit India en zit er een klein foutje in.
Ik heb de tijd nu op handmatig staan en hopelijk blijft die nu goed lopen.
kwarkje;199670
@Notopic:
Waar haal je die vandaan? Of is dat misschien de 2e of de laatste die onder puntje 2 van EWJET aanbevolen wordt? Ik wil m nl. ook proberen, nadat ik mn update klaar heb… Of werktie ook op 2.1?
EDIT: al gevonden, ok…
EDIT2: @Chida: jij had het over formatteren van sd-kaart bij problemen met pre-rooted-custom-2.3.3-roms, maar bij mij herkennen zowel Astro als ES File Explorer niet de hele sd-kaart… Maar es kijken of formatteren en alles er weer op kopieren werkt…
Jullie zijn behoorlijk tevreden over de update, zo te horen?
Met welke Root??