Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ff een vraag:
is de processor daadwerkelijk geklokt op 1Ghz
ik hoor namelijk op verschillende sites 720Mhz (ergens in die richting) voorbij komen
z0bin
z0bin;10137
ff een vraag:
is de processor daadwerkelijk geklokt op 1Ghz
ik hoor namelijk op verschillende sites 720Mhz (ergens in die richting) voorbij komen
z0bin
kdenk dat het eerder de prijs zal zijn die in die richting gaat gaan, althans volgens geruchten toch.
Only time will tell
Wat ik me af vraag is hoe het zit met de Open source hoe of wat deze afgeschermd is en wat er anders is in vergelijking met een HTC kwa interface
wat denken jullie algemeen over deze telefoon ????
deze of liever een andere android ?
Het grootste nadeel met deze telefoon is (in mijn ogen) dat hij met een verouderde android versie uitkomt. Volgens de laatste berichten is het Android 1.6, waar op zich niks mis mee is maar als er ook al toestellen met 2.1 uitkomen (nexus one) vraag ik me af waarom deze 1.6 heeft.
Nu zegt SE wel dat er updates komen maar het blijft raar om met zo'n oude versie van het OS uit te komen.
mja je krijgt er wel de update naar 2.1 bij ik vroeg me dat inderdaad ook af waarom het 1.6 is. maja misschien dezelfde reden als dat niet elke Desktop pc over is gegaan binnen een bedrijf naar vista.
misschien kwa updates en ondersteuning dat ze op 1.6 blijven..
eerlijk gezegt kan je zo blijven schieten maar ik heb geen idee.
Mooie telefoon, toch trekt de HTC Desire mij meer. Natuurlijk omdat ik de Hero heb, die mij goed bevalt, van HTC. Toch spreekt niet alleen de Sense UI maar ook het uiterlijk mij meer aan.
Laten we het erop houden dat het saai wordt als alle smaken hetzelfde zouden zijn!
Eindelijk is hij dan officieel: de langverwachte Xperia X10! Ik ben niet zo goed in reviews schrijven, dus ik zal alleen dit topic starten en wat handige links onderaan zetten.
Dus, praat hier over de Xperia X10 en vertel ons alles wat je weet!
Xperia X10 Promo Video
Timescape & Mediascape (features van het OS)
Hands-on van Engadget
Hands-on van Slashgear
Een game draaiende op de Xperia X10
Officiele site
Youtube van SE