Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Nou, het is volledig gelukt! Eindelijk voelt de X10 lekker snel aan. Nogmaals ontzettend bedankt voor de hulp en de goede tutorial.
Tim
mr.drowzee;203473
Nou, het is volledig gelukt! Eindelijk voelt de X10 lekker snel aan. Nogmaals ontzettend bedankt voor de hulp en de goede tutorial.
Tim
remco.k;203285OMG
Mooie gespot maar wat houd dat hele FPS Uncap (55FPS) nu in dan daar ben ik nog niet achter
Beuv;203562Haha idd daar gebruik ik mijn phone niet voor dus sorry…
OMG…zekers nog nooit games gespeeld op je pc.
remco.k;203600Nee Remco ik bedoelde games op je computer…,zoals Call of Duty,hoe hoger je FPS,des te soepeler/vloeiender beweeg je in de game.:p
Haha idd daar gebruik ik mijn phone niet voor dus sorry…
haha Beuv speel ze daar ook niet op :p ben meer een dvd mens
remco.k;203678Gisteren nog Super8 en Rise of the Apes gekeken…heb ik geen dvd's voor nodig,alleen een usb-stick.:p
haha Beuv speel ze daar ook niet op :p ben meer een dvd mens
Haha ik ook niet alleen me lappie internet en spotlite….
Bestandje idd op je sd kaart zetten dan rebooten naar xrecovery als je daar in zit installeer je het door de optie install custum zip.
Selecteer dan het bestandje wat je op je sdkaart hebt gezet en gaan met die banaan.
Ps. elke na elke nieuwe installatie de telefoon rebooten anders pakt ie niet alles.
Greets Remco