Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

p3t3r

p3t3r

• Lid sinds 27 oktober 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2011
  • 08:01

Beste AW-members,

Nu met de Gingerbread update maak ik meer gebruik van mijn SE X10i.

Ik ben alleen niet tevreden over mijn (Brando) screenprotector die ik destijds gekocht heb bij Cool Blue (pdashop.nl). Hij is mat en niet zo helder als bijvoorbeeld de Adapt screenprotector Diamond die ik heb voor mijn SE X10 mini-pro. Helaas is deze niet (meer) te koop voor mijn X10i.

Kortom, wie weet waar in online een screenprotector kan kopen voor mijn X10i en die dus helder is? (ter vergelijking een foto in mat of glans = helderder!)

Dank!,
Peter.

Bewerkt (10 augustus 2011 08:01)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2011
  • 08:50

Je zou kunnen kijken bij mobile suplise

Bewerkt (10 augustus 2011 08:50)
p3t3r

p3t3r

• Lid sinds 27 oktober 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2011
  • 11:50

remco.k;204087
Je zou kunnen kijken bij mobile suplise

Je bedoelt http://shop.androidworld.nl/index/p/30/id/2335/gid/53/sony-ericsson-xperia-x10-screenprotector.html maar die is universeel en zoek liever er 1 die meteen past zodat ik niet hoef te gaan knippen, enz.

Iemand anders nog een idee?

Dank!,
P3t3r.

Bewerkt (10 augustus 2011 11:50)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2011
  • 12:08

Nee bedoelde deze eigenlijk en die is op maat gemaakt…. Display Folie

Oplossing
Het als nieuw houden van uw toestel wil soms nog wel eens lastig zijn. Vooral het krasvrij houden van het scherm is een hele opgave.

Niet alleen optimale bescherming…
Deze Screenprotector is een dun, doorzichtig plastic welke u plaatst over het scherm van uw Sony Ericsson Xperia X10 en beschermt niet alleen het scherm, maar verbeterd ook nog eens de leesbaarheid in direct zonlicht. Door een hoge doorkijk ratio neemt de helderheid van het scherm niet af, maar biedt u wel optimale bescherming tegen dagelijks gebruik.

Kwaliteit

De screenprotector is speciaal voor de Sony Ericsson Xperia X10 gemaakt en past daardoor ook perfect op het scherm. U hoeft zelfs niets bij te snijden. Doordat u gebruikt maakt van deze screenprotector kunt u langer genieten van uw Sony Ericsson Xperia X10.
Let op: De afbeelding bij dit artikel is universeel. Wij leveren een screenprotector die exact op maat is gemaakt voor bovengenoemd toestel!

Groetjes Remco

Bewerkt (10 augustus 2011 12:08)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.