Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2011
  • 23:11

Heb je wat te melden wat dan ook dan kun je dat hier kwijt van kleine dingen tot grote dingen.

Alles wat je kwijt wilt kun je hier terrecht dit is niet bedoeld voor vragen over topics die al bestaan.

Houd het netjes en kijken hoeveel mensen het hier gezellig gaan vinden..

Greetz

Bewerkt (11 augustus 2011 23:11)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 11 augustus 2011
  • 23:46

Wat is precies de bedoeling van dit topic? Net zoiets als De Galaxy Pub?
Dan kan het kletshoekje ook daar voortgezet worden aangezien ook niet Galaxy bezitters daar welkom zijn.

Laten we met z'n allen proberen om het forum overzichtelijk te houden, kletshoekjes zijn misschien leuk voor sommigen maar daar hebben we dan dus al de Pub voor.
Liever geen toestel topics waar iedereen zijn vraag in kan dumpen, dat is niet makkelijk voor mensen die een oplossing voor een probleem zoeken en heeft geen voordelen tov een topic met gerichte vragen.

Bewerkt (11 augustus 2011 23:46)
GitanaS76

GitanaS76

• Lid sinds 08 augustus 2011
  • Berichten 119
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2011
  • 01:14

Ik denk dat ik dit een goed topic vind, aangezien ik mij ook alleen maar ophoud in het topic Xperia X10.
Ik heb nu eenmaal dát toestel & dus kom ik voor al m'n vragen & wie weet zelfs straks ook wel tips alleen in dit stukje van het forum.

UIteraard is iedereen welkom, dat is toch geen discussie?

Overigens las ik hier op het forum een opmerking, waarvan ik denk dat het goed is deze te herhalen, omdat daar verder nooit op is gereageerd door de moderators…:

Kunnen de moderators vraag topcs vastpinnen?

Groetjes Gitana

Bewerkt (12 augustus 2011 01:14)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 12 augustus 2011
  • 01:25

Even goed lezen wat ik in mijn bovenstaande post zeg.
De vraag is wat er van dit topic de bedoeling is, een allegaartje waar iedereen maar vragen kan dumpen? Dat is niet aan te raden want dat maakt het zoeken naar oplossingen/tips niet makkelijker. Bovendien is de kans groot dat er dus geen ander topic meer geopend wordt aangezien je toch hier je vraag kwijt kunt.
Of wordt dit een kletshoek waar over van alles wordt gepraat behalve Android, mobiliteit, etc. Dan verwijs ik je dus naar de Galaxy Pub want daar is dat topic voor gestart.

Op de vraag over stickie topics is wel antwoord gegeven: http://www.androidworld.nl/forum/sony-ericsson-xperia-x10/21832-forum-overzichtelijk-houden.html
Dus als iemand zo'n topic wilt maken met links ed dan kan dat.

Bewerkt (12 augustus 2011 01:25)
GitanaS76

GitanaS76

• Berichten 119
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2011
  • 01:38

Ik wil hier even apetrots vertellen dat het me na 2 mislukte pogingen is GELUKT m'n 2.3.3. te Rooten!!!

Met dank aan Remco EN Chida.
Want door de 2 tutorials die hun hebben geplaatst te vergelijken met elkaar, kon dit groentje het voor elkaar krijgen & geniet ik nu van een Geroote X10!!

Omdat er misschien meer “groentjes” zoals ik hier meelezen heb ik een topicje aangemaakt waarin ik de tutorial voor Root & Flash zodanig heb uitgelegd, dat het zelfs MOI dus is gelukt te Flashen & Rooten.

http://www.androidworld.nl/forum/sony-ericsson-xperia-x10/21976-rooten-na-2-3-3-inst-xrecovery-voor-beginners.html

Hoop daarmee m'n eerste steentje op dit forum bij te mogen dragen :-)

Groetjes,
Gitana

Bewerkt (12 augustus 2011 01:38)
GitanaS76

GitanaS76

• Berichten 119
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2011
  • 01:43

Ja nou eigenlijk wel ja…
De bedoeling is dezelfde opzet als “de pub” in een ander topic.
Dit is geen topic bedoeld om allegaartjes te vragen, maar gewoon om ook een beetje te kunnen ouwedingesen met de Xperia X10 users onder elkaar, zodat dát in de topics van Xperia X10 zelf een beetje voorkomen kan worden.

Ik hoop dat dit topic hier dus mag blijven staan eerlijk gezegd…
Ik kom niet in de andere topics & denk dat daarom het initiatief ook is onstaan hier dergelijk topic te openen.

Excuses voor mijn misvatting dat er geen reacie was gekomen op de vraag mbt sticky notes :bloos:

Groetjes, Sabine

Bewerkt (12 augustus 2011 01:43)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2011
  • 07:53

Sabine, Ik ga toch even herhalen wat Patrick al heeft aangegeven.
Buiten de offtopic forum om worden er geen topics toegestaan waarin het gezellig koffieleuten is.

We zijn een Android gerelateerd forum met als doel informatief naar alle bezoekers te zijn, en, ondanks dat ik heus wel snap dat er leden zijn die ook wel over wat andere dingen willen praten dan ‘Android’ moeten wij toch verzoeken om een dergelijke topic dan in het offtopic forum te openen.

Er zijn veel bezoekers die hier op AW hun informatie vandaan halen en die hebben geen behoefte om eerst door een aantal niet gerelateerde topics te moeten ploegen vooraleer ze vinden wat ze zoeken.
Je zal misschien zeggen dat er hier in het X10 forum helemaal geen offtopic topics zijn, maar het gaat niet alleen om het X10 forum. Als iedereen in elk toestelforum offtopic berichten en kletshoekjes gaat plaatsen dan worden het er ineens wel heel veel.
En dat willen we gewoon niet.

Dus…even resumé
Het is niet dat je nergens anders over mag praten dan alleen android, maar dat mag alleen in het offtopic forum. De toestelforums proberen we, ook met jullie hulp, zo clean en duidelijk als mogelijk te houden zodat een ieder snel kan vinden wat hij/zij zoekt.

Aangezien dit het beleid is van AW is het verder geen discussiepunt en daarom sluit ik deze topic.

Bewerkt (12 augustus 2011 07:53)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.