Ik heb al tijden een SE Arc, hiervoor had ik een SE X10. Nu lag mijn X10 stof te vangen, dus ik dacht laat ik deze eens updaten… Alleen mijn PC Companion vindt mijn X10 niet (mn Arc wel, althans voordat ik t met X10 probeerde). Ik kan mij ten tijde van de update van 1.6 naar 2.1 herinneren dat het ook niet lukte via PCC. Er was toen via de website van SE een mogelijkheid om het te installeren, ik weet alleen niet meer hoe en wat. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen…?
Bewerkt (13 augustus 2011 11:22)
Ik heb al tijden een SE Arc, hiervoor had ik een SE X10. Nu lag mijn X10 stof te vangen, dus ik dacht laat ik deze eens updaten... Alleen mijn PC Companion vindt mijn X10 niet (mn Arc wel, althans voordat ik t met X10 probeerde). Ik kan mij ten tijde van de update van 1.6 naar 2.1 herinneren dat het ook niet lukte via PCC. Er was toen via de website van SE een mogelijkheid om het te installeren, ik weet alleen niet meer hoe en wat. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen...?
Ik heb al tijden een SE Arc, hiervoor had ik een SE X10. Nu lag mijn X10 stof te vangen, dus ik dacht laat ik deze eens updaten… Alleen mijn PC Companion vindt mijn X10 niet (mn Arc wel, althans voordat ik t met X10 probeerde). Ik kan mij ten tijde van de update van 1.6 naar 2.1 herinneren dat het ook niet lukte via PCC. Er was toen via de website van SE een mogelijkheid om het te installeren, ik weet alleen niet meer hoe en wat. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen…?